دو سال محرومیت در کمین رونالدو ، سرانجام زودهنگام آقای فوق ستاره؟

به گزارش نوای پرنده پارسی، واکنش کریس رونالدو در دیدار این هفته یوونتوس مقابل میلان ممکن است برای این بازیکن گران تمام شود و او را دو سال از بازی در سری آ محروم کند.

دو سال محرومیت در کمین رونالدو ، سرانجام زودهنگام آقای فوق ستاره؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو که در این فصل و مخصوصا در فوتبال باشگاهی اصلا عملکرد قابل قبولی حداقل در مقایسه با سال های گذشته خود نداشته است، در دیدار مقابل میلان توسط مائوریتسیو ساری تعویض شد و در ادمه واکنش تندی به تصمیم سرمربی تیمش نشان داد. رونالدو بعد از این که در دقیقه 55 جای خود را به پائولو دیبالا داد، به رختکن رفت و زودتر از خاتمه بازی استادیوم را ترک کرد.

آنتونیو کاسانو، ستاره سابق فوتبال ایتالیا و تیم های رئال مادرید، میلان، اینتر و رُم در گفت و گو با برنامه تیکی تاکا خاطره ای از دوران حضور خود در ترکیب رم نقل کرد که در دیدار مقابل لاتزیو، بعد از تعویض شدن ابتدا از شدت عصبانیت استادیوم را ترک کرده اما در ادامه به دلیل جلوگیری از محرومیت به المپیکو بازگشته است. در واقع قوانین موید آن است که بازیکنان به دلیل احتمال انجام آزمایش دوپینگ حق ندارند پیش از اجازه افسران تست دوپینگ از استادیوم خارج شوند و رونالدو مرتکب چنین کاری شده است.

آنتونیو کاسانو گفت: رونالدو قبل از خاتمه بازی استادیوم را ترک کرد و شما نمی توانید این کار را انجام دهید، زیرا یک کمیته کنترل ضد دوپینگ در استادیوم حاضر است و این کار تخلف محسوب می شود. من در دیدار مقابل لاتزیو مجبور شدم سریعا به استادیوم برگردم تا از محرومیت دو ساله خود جلوگیری کنم.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3056

به "دو سال محرومیت در کمین رونالدو ، سرانجام زودهنگام آقای فوق ستاره؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو سال محرومیت در کمین رونالدو ، سرانجام زودهنگام آقای فوق ستاره؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید