دیدار شهردار تهران با مقامات و سران شهرهای دنیا

به گزارش نوای پرنده پارسی، خبرنگاران: شهردار تهران در حاشیه اجلاس WCSMF با مقامات و شهرداران شهرهای رتردام هلند، تریپولی لبنان، مدلین کلمبیا، مسقط عمان، استاندار ایالت گیفو، استاندار الجزیره و دیدار و گفت و گو کرد.

دیدار شهردار تهران با مقامات و سران شهرهای دنیا

به گزارش خبرنگاران، محمدباقر قالیباف شهردار تهران که به دعوت وزیر صنعت و تجارت سنگاپور در اجلاس شهرداران و سران شهرهای دنیا شرکت نموده است، در حاشیه این مراسم با مقامات و شهرداران شهرهای رتردام هلند، تریپولی لبنان، مدلین کلمبیا، مسقط عمان، استاندار ایالت گیفو، استاندار الجزیره و دیدار و گفت و گو کرد.

قالیباف در این دیدارها درخصوص راهکارهای یکپارچگی شهر، مقاوم سازی مالی و زیست محیطی، همکاری با انجمن ها و حفظ کیفیت زندگی در مناطق مختلف شهری تأکید کرد.

وی در حاشیه اجلاس شهرداران و سران شهرهای دنیا گفت: امیدواریم در این اجلاس بینشی جدید نسبت به تدابیر شهری ایجاد گردد. همچنین نحوه ساماندهی منابع و تأمین بودجه برای هر پروژه و آنالیز قابلیت انتقال راهکارهای شهری در بافت های شهری از دیگر مواردی است که در این سلسله نشست ها بر آن تأکید داریم.

بر اساس این گزارش شهردار تهران در سفر به سنگاپور قرار است با شماری از ایرانیان فعال در بخش مالی این کشور نیز دیدار و گفت وگو کند. همچنین بازدید از تعدادی از مکان های شهری، طرح های عمرانی و سیستم های خدماتی، اجتماعی و شهری سنگاپور در برنامه شهردار تهران است.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2280

به "دیدار شهردار تهران با مقامات و سران شهرهای دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار شهردار تهران با مقامات و سران شهرهای دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید