رئیس جمهور مطالبات به حق دانشجویان را در روز دانشجو بشنود ، احتمال برگزاری نشست تشریفاتی با روحانی

به گزارش نوای پرنده پارسی، دبیر واحد تشکیلات و امور شهرستان های اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: از رئیس جمهور انتظار می رود در روز دانشجو مستمع سخنان و مطالبات به حق فرزندان این مرز و بوم باشد.

رئیس جمهور مطالبات به حق دانشجویان را در روز دانشجو بشنود ، احتمال برگزاری نشست تشریفاتی با روحانی

توحید تقی زاده، دبیر واحد تشکیلات و امور شهرستان های اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: 16 آذر نماد آرمانخواهی و مطالبه گری است و با نزدیک شدن به این مناسبت مهم دانشجویی انتظار می رود که نقش جنبش دانشجویی پیش از پیش در جامعه دیده گردد.

وی ادامه داد: یکی از اصلی ترین رسالت های جنبش دانشجویی مطالبه گری است که باید اتفاق بیافتد به همین دلیل تریبون هایی به مناسبت 16 آذر وجود دارد که باعث انتقال نظریات دانشجویان به عنوان نمایندگان و چشمان بیدار جامعه به مسئولین اتفاق بیافتد.

تقی زاده تاکید نمود: متاسفانه تعدادی از مسئولین برخلاف نظر رهبر انقلاب مبنی بر برقراری ارتباط و حضور در جمع های دانشجویی علاقه ای به پاسخگویی نسبت به عمکلرد خود ندارند و بعضا که حضور هم داشته اند بی تفاوت عبور نموده اند.

وی گفت: یکی از نمونه های جدی عدم توجه به جنبش دانشجویی رفتار آقای روحانی رئیس جمهور تدبیر و امید کشورمان است که ظاهرا علاقه ای به حضور در دانشگاه ها آن هم سالی یکبار در مناسبت 16 آذر را هم ندارد. در سال های گذشته شاهد آن بودیم که نهاد ریاست جمهوری کمترین اهمیت را به این مسئله داده است و با برگزاری مراسم تشریفاتی و تریبون های مهندسی شده سعی بر تک صدایی کردن فضای دانشگاه ها داشته است.

این فعال دانشجویی ادامه داد: شنیده ها حاکی از آن است که سال جاری نیز شاهد ادامه فرایند سال های گذشته هستیم. از رئیس جمهور انتظار می رود به عنوان شخص اول اجرایی کشور مستمع سخنان و مطالبات به حق فرزندان این مرز و بوم باشد. قطعا صحبت ها از روی دلسوزی و انتقاد به عمکلرد ایشان و مجموعه دولت خواهد بود و نه مخالفتی با دولت و شخص ایشان که متاسفانه علاقه ای به پذیرش این صحبت ندارند.

وی گفت: گفتنی است در دو سال گذشته به اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به عنوان بزرگترین اتحادیه دانشجویی کشور هیچ تریبونی اختصاص داده نشد که این نیز سندی بر عدم اعتقاد به جنبش دانشجویی به عنوان موذنان جامعه است.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3189

به "رئیس جمهور مطالبات به حق دانشجویان را در روز دانشجو بشنود ، احتمال برگزاری نشست تشریفاتی با روحانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس جمهور مطالبات به حق دانشجویان را در روز دانشجو بشنود ، احتمال برگزاری نشست تشریفاتی با روحانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید