رندرهای رسمی سامسونگ گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 فاش شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، طی ماه های گذشته گزارش های زیادی در خصوص بهره گیری گلکسی زد فولد 3 از دوربین سلفی زیر نمایشگر داخلی منتشر شده است. اما شب گذشته یکی از افشاگران مشهور دو تصویر رندر رسمی منتشر نموده که در یکی از آن ها تقریبا تمام جزئیات طراحی گلکسی زد فولد 3 را می توانیم ببینیم. در این تصاویر، شاهد حفره نمایشگر حاوی دوربین هستیم و این یعنی خبری از دوربین زیر نمایشگر-حداقل در نمایشگر داخلی-نخواهد بود.

رندرهای رسمی سامسونگ گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 فاش شد

بعلاوه این رندر پشتیبانی گلکسی زد فولد 3 از قلم S Pen را تایید می نماید. البته با توجه به اینکه عبارت Fold Edition در کنار این قلم حک شده، احتمالا با نوع خاصی از قلم S Pen سروکار داریم. در پنل پشتی این گوشی دوربین سه گانه تعبیه شده که ظاهرا نسبت به گوشی های سری گلکسی S21 حرف زیادی برای گفتن ندارد. هیچکدام از این دوربین ها ظاهرا از نوع پریسکوپی نیستند و احتمالا مانند نسل قبلی مبتنی بر ترکیب دوربین اصلی، اولترا واید و تله فوتو با زوم 2 یا 3 برابری خواهند بود.

به نظر می رسد گلکسی زد فولد 3 در حالت بسته بودن ضخامت کمتری نسبت به نسل قبلی خود دارد ولی با توجه به زاویه تصویر، در خصوص شکاف بین نمایشگر نمی توانیم صحبت کنیم. در تصویر دیگری که این دو گوشی کنار یکدیگر قرار گرفته اند، می توانیم بخشی از طراحی پنل پشتی گلکسی زد فلیپ 3 را مشاهده کنیم.

همانطور که می توانید ببینید، پنل پشتی این گوشی مبتنی بر دو رنگ است و میزان نمایشگر بیرونی هم نسبت به نسل قبلی عظیم تر شده است. بعلاوه نباید دوربین دوگانه، فریم فلزی و بخش های شیشه ای در پنل پشتی را از قلم بیندازیم. هنوز تاریخ معرفی این گوشی ها اعلام نشده اما احتمالا اوایل آگوست (اواسط مرداد) شاهد رونمایی از این گوشی ها خواهیم بود.

منبع: GSM Arena

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7108

به "رندرهای رسمی سامسونگ گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندرهای رسمی سامسونگ گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید