زمان برگزاری اردوهای تیم ملی بوکس تعیین شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، پس از وقفه چند ماه در تمرینات تیم ملی بوکس در ملاقات سرمربی تیم ملی با رئیس و دبیر فدراسیون بوکس تاریخ آغاز مجدد تمرینات ملی پوشان المپیکی بوکس ایران تعیین شد.

زمان برگزاری اردوهای تیم ملی بوکس تعیین شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون بوکس، صبح امروز (سه شنبه) علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس جلسه ای را با حسین ثوری و حمید قبایی زاده، رئیس و دبیر فدراسیون بوکس برگزار و برنامه های خود را تشریح کرد.

در این جلسه حسین ثوری، رئیس فدراسیون بوکس در مورد محدودیت هایی برگزاری اردو توضیحاتی را به سرمربی تیم ملی ارائه داد و در ادامه حمیدرضا قبایی زاده هم تمام نکات مربوط به آغاز تمرینات را آنالیز کرد و در نهایت مقرر شد، نخستین اردوی تیم ملی بوکس در سال 99 از 20 شهریور برگزار گردد.

با توجه به محدودیت های موجود و قوانین بهداشتی این اردو از 20 شهریور با حضور دانیال شه بخش و سید شاهین موسوی برگزار می گردد و از اول مهر ماه به تعداد بوکسورهای حاضر در اردو اضافه خواهد شد.

قرار است از اول مهرماه علاوه بر المپین ها، از بوکسورهای مدعی 2 وزن (هر اردو 2 وزن به انتخاب کادرفنی تیم ملی) دعوت گردد تا پس از آنالیز شرایط فنی بوکسورها، بهترین نفر هر وزن در اردو باقی بماند.

همچنین در این جلسه بر حفظ سلامت ملی پوشان و کادرفنی تاکید شد و مقرر گشت اردوها با رعایت تمام قوانین بهداشتی پیگیری گردد.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4942

به "زمان برگزاری اردوهای تیم ملی بوکس تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان برگزاری اردوهای تیم ملی بوکس تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید