سردار جلالی: عرصه سایبری میدان جدید مجاهدت ناجا در ارتقای امنیت اجتماعی است

به گزارش نوای پرنده پارسی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیغام خود به مناسبت روز نیروی انتظامی، عرصه سایبری را میدان جدید مجاهدت ناجا در ارتقای امنیت و آرامش اجتماعی دانست.

سردار جلالی: عرصه سایبری میدان جدید مجاهدت ناجا در ارتقای امنیت اجتماعی است

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به مناسبت 13 مهرماه روز نیروی انتظامی پیغامی صادر کرد.

او در این پیغام با بیان اینکه امروز رسالت بزرگ دیگری در پیش روی سبزپوشان نیروی انتظامی است و آن تقویت نظم، امنیت و آرامش عمومی در فضای سایبری است، آورده است: سازمان پدافند غیرعامل کشور منطبق بر الگوی دفاع کامل و جامع و در راستای ارتقای نقش های راهبردی در فراوری امنیت، صیانت و حفاظت از مردم با نیروی پراقتدار انتظامی تکالیف و مأموریت های مشترکی داشته که عملیاتی سازی آن ها را به جد در دستور کار دارد.

متن این پیغام به توضیح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرامی، سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری

فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

نیروی انتظامی به عنوان یکی از ارکان برقراری نظم، امنیت و آرامش اجتماعی در سال های اخیر توفیقات متعددی را کسب نموده که موجب شده است این مجموعه در چشم مردم عزیز و قابل اعتماد باشد. سرمایه اجتماعی که امروز حامی ناجاست یک ذخیره گرانقدر برای کشور و به ویژه نیرو های مسلح و نتیجه سال ها کوشش هوشمندانه و مجاهدت خالصانه است. به زعم ما امروز دست های پشت پرده ای در کار است تا این سرمایه اجتماعی را تضعیف نموده و اقتدار ناجا را در پیش چشم مردم تضعیف نماید و در نهایت به امنیت عمومی کشور صدمه وارد کند؛ امنیتی که با خون شهدا به دست آمده است و ارزش آن با هیچ دستاورد دیگری قابل مقایسه نیست.

از سوی دیگر امروز رسالت بزرگ دیگری در پیش روی سبزپوشان نیروی انتظامی است و آن تقویت نظم، امنیت و آرامش عمومی در فضای سایبری است که بخش عمده ای از ساحت های فردی و اجتماعی کشور را تحت تأثیر قرار داده است. بی شک بدون این امنیت و آرامش امکان بهره برداری از فرصت های بزرگ فضای سایبری وجود نخواهد داشت.

سازمان پدافند غیرعامل کشور منطبق بر الگوی دفاع کامل و جامع و در راستای ارتقای نقش های راهبردی در فراوری امنیت، صیانت و حفاظت از مردم با نیروی پراقتدار انتظامی تکالیف و مأموریت های مشترکی داشته که عملیاتی سازی آن ها را به جد در دستور کار دارد.

در سرانجام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بزرگ الشأن نیروی انتظامی به ویژه سردار شهید خداکرم فرمانده دلیر ناحیه انتظامی سیستان و بلوچستان، به همه دلاورمردان ناجا خداقوت گفته و برای آن هایی که پاسداران بی ادعای امنیت و آرامش اجتماعی کشور هستند از خداوند منان توفیق خدمت و عافیت مسألت دارم.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5399

به "سردار جلالی: عرصه سایبری میدان جدید مجاهدت ناجا در ارتقای امنیت اجتماعی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سردار جلالی: عرصه سایبری میدان جدید مجاهدت ناجا در ارتقای امنیت اجتماعی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید