سهرابیان مقدم: فدراسیون قایقرانی سال 98 را با یاری به سیل زدگان شروع کرد

به گزارش نوای پرنده پارسی، رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: متاسفم که باید بگویم ابتدایی ترین کاری که فدراسیون قایقرانی در سال 98 انجام داده یاری به سیل زدگان کشورمان بوده.

سهرابیان مقدم: فدراسیون قایقرانی سال 98 را با یاری به سیل زدگان شروع کرد

علیرضا سهرابیان مقدم رئیس فدراسیون قایقرانی در مصاحبه با ، در خصوص شروع سال 98 و فعالیت فدراسیون گفت: متاسفم که باید بگویم ابتدایی ترین کاری که فدراسیون قایقرانی در سال 98 انجام داده یاری به سیل زدگان کشورمان بوده. مسرور هستم که ورزشکاران کشورمان سال را با یاری رسانی به هموطنانمان شروع نموده اند. این اتفاق باعث افتخار خانواده ورزش کشورمان است.

دختران و پسران ملی پوش در رده های مختلف سنی در حال تمرین هستند

او در خصوص برگزاری اردو های تیم های ملی گفت: اردو های تیم های ملی برای کسب سهیمه المپیک در دریاچه آزادی و استان های کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال بختیاری که در حال برگزاری است. دختران و پسران در رده های سنی مختلف در حال تمرین هستند و امیدوارام با آمادگی که زیر نظر کادر فنی بدست می آورند نماینده شایسته ای در مسابقات کسب سهمیه برای کشورمان باشند.

باید با داشته هایمان برنامه ریزی کنیم

سهرابیان مقدم در خصوص حضور در رقابت های بین المللی گفت: برای شرکت در تورنمنت های بین المللی با توجه به مسائل اقتصادی باید برنامه ریزی های دقیق تری انجام دهیم به خاطر اینکه ما باید با داشته هایمان برنامه ریزی کنیم. در کلیه رقابت های بین المللی که مد نظر داریم نمی توانیم شرکت کنیم و مسائل آنقدر پیچیده شده است که هماهنگی برای اعزام یک تیم با چالش های زیادی روبرو می گردد. در مسابقات که کسب سهمیه صورت می گیرد با تمام قوا شرکت خواهیم کرد و امیدوارم ورزشکاران کشورمان شایستگی شان را نشان دهند.

قسمت ما اینگونه بوده که فدراسیون بدهی هایی داشته باشد

او درمورد بدهی هایی که فدراسیون از دوره قبل داشته است گفت: مطمئنا در تمام فدراسیون ها با توجه به توانمندی شان از نظر اقتصادی برخی بدهی باقی می گذارند و برخی با انباشتگی اقتصادی و صندوق پر تحویل می دهند. قسمت ما اینگونه بوده که فدراسیون بدهی هایی داشته باشد. با برررسی هایی که اجرا شده است هیچ یک از بدهی ها شخصی نبوده. بدهی ها مربوط به خرید قایق و مایحتاج مورد احتیاج ورزشکاران بوده است. این موضوعی است که می توانیم با تامل به آن نگاه کنیم و با توجه به مسائل اقتصادی که در آن برهه از زمان به وجود آمده بود این بدهی ها انباشته شده است.

نمی خواهم بابی را باز بگذارم که رئیس بعدی از من به بدی یاد کند

سهرابیان مقدم ادامه داد: وظیفه من این است که بدهی های باقی مانده را پرداخت کنم و نام ایران را که در مجامع بین المللی برایش بدهی باقی مانده است پاک کنم. در خاتمه 4 سال ریاست من نیز امکان دارد چنین بدهی از دوره من باقی بماند و نمی خواهم بابی را باز بگذارم که رئیس بعدی از من به بدی یاد کند. هرچه که در توان داریم به همراه حامیان اقتصادی و قولی که وزارت ورزش و جوانان به ما داده است سعی می کنیم این بدهی ها را تسویه کنیم و اردوهایمان را به بهترین شکل برگزار کنیم.

اولین بدهی را در این هفته به کشور مالزی پرداخت می کنیم

او درمورد جزئیات بدهی ها گفت: 2 مورد از بدهی مربوط به خرید قایق از کشور چین و مالزی بوده. یک مورد برای بازی های آسیایی بوده و یک مورد هم سفارش قایق روئینگ از کشور چین بوده است. اولین بدهی را در این هفته به کشور مالزی پرداخت می کنیم که مربوط به خرید قایق های کاناپولو بوده است. یک مورد دیگر بدهی مربوط به حق عضویت فدراسیون جهانی بادبانی است که می توانیم با برنامه ریزی این مبلغ را پرداخت کنیم.

ورزشکاری که استحقاق تیم ملی را داشته باشد باهزینه فدراسیون رشد خواهد نمود

سهرابیان مقدم در خصوص این موضوع که گفته می شد در رشته قایقرانی برای عضویت ورزشکاران در تیم ملی از آن ها پول گرفته می گردد و اینکه در دوره او امکان چنین اتفاقی وجود دارد گفت: احتیاجی نیست که بگویم تمام سختی هایی که یک ورزشکار تجربه می نماید را می دانم و لمس نموده ام و مطمئنا ورزشکاری که استحقاق تیم ملی را داشته باشد قطعا با یاریی که فدراسیون به او می نماید به این مرحله می رسد و با توجه به برنامه ریزی که انجام می گردد سعی می کنیم از بیت المال به بهترین نحو هزینه کنیم. صد در صد چنین موردی که بخواهند برای حضور ورزشکار در تیم ملی از او پول بگیرند در این دوره نخواهیم دید. من از لحاظ حقوقی کسی نیستم که بخواهم چنین مسائلی را آنالیز کنم و چنین چیز هایی را هیچوقت تائید و یا نقض نمی کنم. چنین مواردی توسط افراد از وزارت ورزش که مسئول آن هستند آنالیز خواهد شد و من سعی می کنم در چنین مسائلی دخالت نکنم.

جاده سلامتی تاسیس نشده است

او در خصوص تاسیس جاده سلامت در اطراف دریاچه آزادی گفت: صحبت هایی در این زمینه اجرا شده بود و مدیریت استادیوم آزادی به همراه شرکت تجهیز و توسعه اماکن ورزشی آنالیز روی این مورد انجام داده بودند، اما در حال حاضر شما می توانید ببنید که چنین اتفاقی رخ نداده است. طرحی بود که مورد بازنگری نهاده شد و خداراشکر با توجه به اینکه مجموعه ورزشی آزادی مکانی برای حضور ورزشکاران حرفه ای است این طرح عملی نشده است و مسئله ای وجود ندارد.

سهرابیان مقدم: قایقرانان به شکل خودجوش در استان های سیل زده حضور پیدا کردند

سهرابیان مقدم: می خواهند میزبانی مسابقات کاناپولو قهرمانی آسیا را از ما بگیرند

جوابیه امیرشقاقی در خصوص شایعه دریافت رشوه از قایقرانان

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1110

به "سهرابیان مقدم: فدراسیون قایقرانی سال 98 را با یاری به سیل زدگان شروع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهرابیان مقدم: فدراسیون قایقرانی سال 98 را با یاری به سیل زدگان شروع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید