شایعات برکناری انریکه رد شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، ورزش سه: خوزه مولینا، مدیر فنی تیم ملی اسپانیا، شایعات احتمال برکناری لوییس انریکه از راهنمایی لاروخا را رد کرد.

شایعات برکناری انریکه رد شد

لوییس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا به دلایل آنچه مسائل شخصی عنوان شده، مدتی است در بازی های تیم ملی اسپانیا این تیم را همراهی نمی کند.

اخبار حاکی از آن است که در دیدار امشب تیم ملی اسپانیا برابر سوئد در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو نیز لوییس انریکه شاگردانش را همراهی نخواهد کرد و در روزهای اخیر شایعاتی در خصوص احتمال برکناری او نیز مطرح شده است.

اما خوزه مولینا ضمن رد این اخبار مدعی شد قرار نسیت چنین شایعاتی به واقعیت تبدیل گردد و آنها در انتظار بازگشت لوییس انریکه به رختکن لاروخا باقی خواهند ماند.

خوزه مولینا گفت: قرار نسیت لوییس انریکه از سمت راهنمایی تیم ملی اسپانیا برکنار گردد و این اخبار صحت ندارد. ما هیچ ضرب الاجلی برای بازگشت او به نیمکت تیم ملی اسپانیا معین نکرده ایم و در حال حاضر برنامه ای برای تغییر او وجود ندارد.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: برترین ها
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1420

به "شایعات برکناری انریکه رد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شایعات برکناری انریکه رد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید