عباس آقاکوچکی سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، انتصاب عباس آقاکوچکی به عنوان سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر در حالی صورت گرفته که این تیم با راهنمایی مازیار میرعظیمی سهمیه حضور در بازی های پارالمپیک را به دست آورد.

عباس آقاکوچکی سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر شد

البته که قرارداد مازیار میرعظیمی به عنوان سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بعد از حضور این تیم در مسابقات گزینشی قهرمانی آسیا و اقیانوسیه و کسب سهمیه پارالمپیک به انتها رسید. میرعظیمی 29 اردیبهشت ماه سال جاری با حکم مهرداد آگین رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر به عنوان سرمربی تیم ملی منصوب شد.

حالا و پس از طی شدن اما و اگرهای زیاد در خصوص اعزام تیم ملی بسکتبال با ویلچر به بازی های پارالمپیک، عباس آقا کوچکلی به عنوان سرمربی این تیم منصوب شده است. با پیشنهاد وی نیز قرار است کمال عشق به عنوان مربی و مسعود فلاح به عنوان یاری مربی در کادر فنی حضور داشته باشند.

عباس آقاکوچکی در حالی به عنوان سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر منصوب شده که طی روزهای گذشته هم حکم راهنمایی تیم نوجوانان 2021 را از رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال گرفت.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3823

به "عباس آقاکوچکی سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عباس آقاکوچکی سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید