فراخوان جشنواره مجازی نمایش تک نفره در مراغه

به گزارش نوای پرنده پارسی، فراخوان نخستین جشنواره مجازی نمایش تک نفره با عنوان گوشه در مراغه منتشر شد.

فراخوان جشنواره مجازی نمایش تک نفره در مراغه

به گزارش خبرنگار از ،فراخوان نخستین جشنواره مجازی نمایش تک نفره با عنوان گوشه در مراغه منتشر شد.

فیاضی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه گفت: این جشنواره با شعار در خانه هنرمندانه بمانیم با هدف ساماندهی اوقات هنرمندان و علاقه مندان هنر نمایش در منطقه بصورت مجازی برگزار می شود.

فیاضی گفت: علاقه مندان می توانند با در نظر دریافت قسمتی از یک فیلم، نمایش، داستان یا رویداد واقعی بازی تکنفره ای به مدت حداکثر یک دقیقه را با تکیه بر تکنیک های بازیگری از جمله حس، صدا و بیان و محتوای ارایه شده مقابل دوربین موبایل اجرا و فیلم ضبط شده را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

او افزود: دبیرخانه جشنواره آثار رسیده را در دو بخش مسابقه و دیدگاه مخاطبین مورد داوری قرار داده و به آثار انتخابی جوایزی اهدا خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه گفت: آثار رسیده بعد از بازبینی هیئت انتخاب در صفحات مجازی وابسته به انجمن نمایش و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در معرض دید مخاطبین قرار خواهد گرفت.

مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا سی ام فروردین ماه و انتخاب و داوری آثار دوم اردیبهشت 99 خواهد بود و علاقمندان می بایست آثار خود را از طریق واتساپ به شماره 09371152389 ارسال کنند.

انتخاب اثر منتخب مردمی صرفا با ارسال دایرکت در صفحه اینستاگرام فرهنگ و هنر مراغه به آدرس @a.c.m2020 است.

ک

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4313

به "فراخوان جشنواره مجازی نمایش تک نفره در مراغه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان جشنواره مجازی نمایش تک نفره در مراغه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید