فوتبال دنیا، پاسخ منفی مائوریسیو پوچتینو به پیشنهاد رئال مادرید

به گزارش نوای پرنده پارسی، فوتبال دنیا - سرمربی تیم فوتبال تاتنهام تمایلی به پذیرش پیشنهاد باشگاه رئال مادرید ندارد.

فوتبال دنیا، پاسخ منفی مائوریسیو پوچتینو به پیشنهاد رئال مادرید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه سان، مائوریسیو پوچتینو به باشگاه رئال مادرید گفته است که او را از فهرست گزینه های مد نظرشان برای جانشینی خولن لوپتگی خارج نمایند.

لوپتگی هفته گذشته پس از باخت 5 بر یک رئال مادرید در خانه بارسلونا اخراج شد و از آن موقع تا کنون سانتیاگو سولاری، سرمربی تیم رئال مادرید کاستیا به صورت موقت راهنمایی تیم اصلی باشگاه را برعهده گرفته است.

فلورنتینو پرس برای جانشینی لوپتگی گزینه هایی را مد نظر دارد که پوچتینوی 46 ساله هم یکی از آنها است و طبق ادعای نشریه سان به او حقوق 15 میلیون پوند در سال هم پیشنهاد داده شده است. با این حال نابسامانی پشت پرده در باشگاه رئال مادرید و عدم ثبات در این تیم سبب شده که سرمربی آرژانتینی تاتنهام تمایلی به پذیرش پیشنهاد کهکشانی ها نداشته باشد. جدول رده بندی لالیگا

به این ترتیب به نظر می رسد که پرس باید روی دومین گزینه خود برای راهنمایی رئال مادرید بعد از عدم توافق با آنتونیو کونته هم خط بکشد.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 454

به "فوتبال دنیا، پاسخ منفی مائوریسیو پوچتینو به پیشنهاد رئال مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، پاسخ منفی مائوریسیو پوچتینو به پیشنهاد رئال مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید