فیلم سینمایی سوپر ماریو در 2022 اکران خواهد شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، قرار است فیلمی انیمیشنی از روی مجموعه بازی های ماریو ساخته گردد. تا به امروز خبری از وضعیت ساخت و برنامه های نینتندو برای اکران آن نداشتیم، ولی دیروز این شرکت گفت که فیلم برادران سوپر ماریو (Super Mario Bros) قرار است در سال 2022 اکران گردد.

فیلم سینمایی سوپر ماریو در 2022 اکران خواهد شد

این خبر را مدیر عامل شرکت نینتندو در مراسم اخیر این شرکت و در کنار اعلام آمار و ارقام تجاری خود بیان کرد. طبق گفته شونتارو فوروکاوا (Shuntaro Furukawa)، توسعه و ساخت فیلم انیمیشنی Super Mario Bros با همکاری شرکت فیلم سازی Illumination آغاز شده است و برنامه پخش آن برای حول سال 2022 در نظر گرفته شده.

تهیه کنندگی فیلم انیمیشنی سوپر ماریو به شیگرو میاموتو (Shigeru Miyamoto)، خالق و کارگردان مجموعه بازی های ماریو و کریس ملدندری (Chris Meledandri)، مدیر عامل استودیوی Illumination سپرده شده است. شرکت فیلم سازی یونیورسال پیکچرز و نینتندو سرمایه ساخت فیلم را تامین خواهند کرد و پخش فیلم هم توسط شرکت یونیورسال انجام خواهد شد.

شرکت فیلم سازی Illumination Entertainment بیشتر به خاطر مجموعه فیلم های انیمیشنی من نفرت انگیز (Despicable Me) شناخته می گردد. این شرکت هم چنین فیلم های انیمیشنی دیگری مثل Minions و The Lorax و Sing را ساخته است.

ساخت فیلمی سینمایی از روی مجموعه سوپر ماریو، در راستای دیگر برنامه های نینتندو برای ورود به صنعت هایی به غیر از بازی های کنسولی و ویدیویی است. نینتندو اخیرا به ساخت بازی های موبایلی روی آورده و حتی ساخت یک شهر بازی بر اساس مجموعه سوپر ماریو را هم آغاز نموده است. این شهر بازی، که تیزر آن را در ادامه برای تان قرار داده ایم، قرار است در ژاپن و تا قبل از آغاز المپیک 2020 ژاپن ادامه به کار گردد.

منبع: IGN

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 788

به "فیلم سینمایی سوپر ماریو در 2022 اکران خواهد شد" امتیاز دهید

8 کاربر به "فیلم سینمایی سوپر ماریو در 2022 اکران خواهد شد" امتیاز داده اند | 3.6 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم سینمایی سوپر ماریو در 2022 اکران خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید