قسط اول قرارداد کالدرون پرداخت شد، مرد آرژانتینی برمی گردد؟

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در مورد آخرین جزییات از پرداخت های مالی به گابریل کالدرون، سرمربی آرژانتینی پرسپولیس شرحاتی را به شرح ذیل ارائه کرد:

قسط اول قرارداد کالدرون پرداخت شد، مرد آرژانتینی برمی گردد؟

قسط اول آقای کالدرون پرداخت شد و اقدام لازم برای واریز وجه به حساب ایشان در قطر انجام شد.آقای کالدرون موافقت خود با دادن زمانی کوتاه را به مدیریت و هیات مدیره اعلام داشته اند. همچنین اعلام می داریم منابع مالی ریالی پرداخت قسط دوم هم زودتر آماده شده و باشگاه ظرف چند روز آینده این آمادگی را دارد که این مبلغ را نیز به حساب ارزی ایشان در قطر واریز نماید.

از زمان حضور محمدحسن انصاریفرد 180 هزار دلار طی چند ماه گذشته در سه مقطع به حساب ایشان واریز شده و طی دیروز و امروز هم اقدام لازم برای واریز 120 هزار دلار دیگر به حساب ایشان انجام شد و در مجموع 300 هزار دلار قسط اول کامل شد.

باشگاه مکرر از همراهی آقای کالدرون و بازیکنان در دریافت مطالبات تقدیر کرده و طی روزهای اخیر هم طبق خواسته های ایشان درباره حل و فصل مطالبات کادر و بازیکنان اقدام کرده و گزارش مکتوب هم درباره همه مسایل به ایشان با ارسال ایمیلی داده شده است.

روابط عمومی باشگاه تاکید کرد که کالدرون سرمربی پرسپولیس است و همه ارکان باشگاه و تیم منتظر حضور ایشان در تمرینات هستند.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3553

به "قسط اول قرارداد کالدرون پرداخت شد، مرد آرژانتینی برمی گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قسط اول قرارداد کالدرون پرداخت شد، مرد آرژانتینی برمی گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید