قیمت ظروف یکبار مصرف در ایام محرم و صفر نزولی است

به گزارش نوای پرنده پارسی، یک فراوری کننده ظروف یکبار مصرف گفت: سال جاری با توجه به وجود مواد اولیه ظروف یکبار مصرف، قیمت ها افزایشی نداشته است.

قیمت ظروف یکبار مصرف در ایام محرم و صفر نزولی است

حسین حیدری فراوری نماینده ظروف یکبار مصرف در گفت وگو با خبرنگار ، با اشاره به کاهش قیمت ظروف یکبار مصرف، گفت: با توجه به اینکه سال جاری مواد اولیه تهیه ظروف یکبار مصرف در کشور، به میزان قابل توجه وجود داشت، این بازار افزایش قیمتی به خود ندید. در 7 ماه گذشته قیمت ظروف یکبار مصرف افزایش چشمگیری داشت اما خوشبختانه در یک ماه گذشته شاهد سیر نزولی قیمت آن هستیم.

در ماه محرم مسئله ای در فراوری ظروف یکبار مصرف وجود ندارد

این فراوری نماینده ظروف یکبار مصرف با اشاره به اینکه در ایام محرم و صفر با کمبود ظروف یکبار مصرف روبرو نخواهیم بود، بیان نمود: خوشبختانه به ااندازه کافی مواد اولیه ظروف یکبار مصرف وجود دارد و مسئله ای در تهیه این مواد نخواهیم داشت.

حیدری توضیح داد: بعضی افراد تصور می نمایند به دلیل کاهش قیمت ظروف یکبار مصرف، کیفیت آن نیز کاهش یافته است؛ که این موضوع صحت ندارد. به دلیل اینکه تمام ظروف یکبار مصرف را دستگاه فراوری می نماید و باید مواد اولیه آن به اندازه کافی استفاده گردد.

بازیافت ظروف یکبارمصرف، گامی موثر در زمینه حفظ محیط زیست

خودکفایی کشور در زمینه فراوری مواد پتروشیمی

او با تاکید بر خودکفایی کشور در زمینه فراوری مواد پتروشیمی، اضافه نمود: یکی از دلایل کاهش قیمت مواد پلاستیکی را می توان خودکفایی کشور در زمینه فراوری مواد پتروشیمی دانست.

فراوری نماینده ظروف یکبار مصرف درباره ثابت ماندن قیمت این کالا در ماه های آینده، گفت: اگر مواد اولیه به خوبی به دست فراوری نمایندگان برسد، قیمت اقلام یک بار مصرف در بازار همچنان ثابت خواهد ماند.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2252

به "قیمت ظروف یکبار مصرف در ایام محرم و صفر نزولی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت ظروف یکبار مصرف در ایام محرم و صفر نزولی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید