ماهی: محرومیت 4 ساله را باور نمی کنم، قسم می خورم که دوپینگ نکردم

به گزارش نوای پرنده پارسی، مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: قسم می خورم که دوپینگ نکردم و از کمیته اخلاق می خواهم که به پرونده من رسیدگی کند.

ماهی: محرومیت 4 ساله را باور نمی کنم، قسم می خورم که دوپینگ نکردم

مصطفی ماهی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد مثبت اعلام شدن آزمایش دوپینگش و اینکه 4 سال از حضور در میادین فوتبال محروم شده است، گفت: در ابتدای فصل بابت این موضوع به کمیته اخلاق رفتم که آن موقع گفتند این پرونده بسته است. فصل را هم با پیراهن استقلال خوزستان آغاز کردم و هرگز تصور نمی کردم که چنین حکمی در موردم صادر گردد. فکر می کنم اشتباهی اجرا شده و این محرومیت 4 ساله را به هیچ عنوان باور نمی کنم.

وی که به دلیل مصرف ماده ممنوعه متادون به مدت چهارسال (از 21 فروردین 1398 تا 20 فروردین 1402) محروم شده است، در این خصوص توضیح داد: در کمیته اخلاق این موضوع را شرح دادم، این آزمایش و حکمی که دادند مربوط به نیم فصل دوم است. وقتی در سرخ پوشان پاکدشت بودیم سرمربی ما به بازیکنان چیزی می داد که آن را بخوریم. در یک بازی من به همراه محمد امینی تست دادم و نمی دانم چرا تست من مثبت اعلام شده است.

مدافع استقلال خوزستان گفت: اشتباه شده و از کمیته اخلاق و ستاد مبارزه با دوپینگ می خواهم که به پرونده ام رسیدگی نمایند. این محرومیت را باور ندارم و قسم می خورم که دوپینگ نکرده ام.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3431

به "ماهی: محرومیت 4 ساله را باور نمی کنم، قسم می خورم که دوپینگ نکردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماهی: محرومیت 4 ساله را باور نمی کنم، قسم می خورم که دوپینگ نکردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید