محرومیت مازیار زارع و جریمه نقدی محمد نصرتی

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ملاقات تیم های پارس جنوبی جم و آرمان گستر سیرجان برگزار و از سوی محمد نصرتی، سرمربی تیم پارس جنوبی جم تخلفاتی مبنی بر اهانت به داور پس از اتمام مسابقه رخ داد. وی به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 60 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

محرومیت مازیار زارع و جریمه نقدی محمد نصرتی

ایمان نصرتی از عوامل منتسب به تیم پارس جنوبی به دلیل عدم اجرای رای صادره مبنی بر محرومیت از ورود به ورزشگاه و ارتکاب تخلف در این مسابقه و اهانت به داور، به مدت 2 ماه دیگر از ورود به ورزشگاه های ورزشی محروم است و باید 60 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

تیم پارس جنوبی جم نیز به دلیل عدم نظارت در رفتار ایمان نصرتی و تکرار تخلف برای سومین مرتبه توسط نامبرده، به برگزاری یک ملاقات خارج از خانه (شهر جم) به عنوان میزبان با نظر سازمان لیگ و پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است. این رای قابل تجدید نظر است.

* ملاقات تیم های ملوان و خیبر خرم آباد برگزار و از سوی مازیار زارع، سرمربی تیم منتسب به ملوان انزلی تخلفاتی مبنی بر نشر اکاذیب، توهین و افترا نسبت به مقامات فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال انجام شده که در خور صدور قرار دستور موقت بوده و تا اطلاع ثانوی از تمامی مسابقات معلق و محروم است.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6779

به "محرومیت مازیار زارع و جریمه نقدی محمد نصرتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محرومیت مازیار زارع و جریمه نقدی محمد نصرتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید