مراکز خرید ارزان در استانبول کجاست ؟ اوت لت های معروف استانبول

به گزارش نوای پرنده پارسی، در این مقاله از معرفی مراکز خرید استانبول شما را با معروف ترین اوت لت های استانبول و مراکز خرید ارزان در استانبول آشنا خواهیم کرد . پس اگر برای خرید به شهر استانبول ترکیه سفر میکنید پیشنهاد میکنیم خواندن این مقاله را از دست ندهید

مراکز خرید ارزان در استانبول کجاست ؟ اوت لت های معروف استانبول

مختصری درباره شهر استانبول بدانید

استانبول، جایی که شرق و غرب یکدیگر را ملاقات می نمایند. رودخانه بسفر (Bosporus River) در میان این نقطه جریان دارد و زندگی جدیدی را به یک شهر باستانی می دهد.

ترکیه کشوری اوراسیایی می باشد که بخش بزرگ این کشور یعنی آناتولی یا آسیای کوچک در جنوب غرب آسیا و خاورمیانه واقع شده است و بخش کوچکی نیز به نام تراکیه در منطقهٔ بالکان (منطقه ای در جنوب شرق اروپا) واقع شده است.

ترکیه از شرق با کشورهای ایران، جمهوری آذربایجان (نخجوان)، ارمنستان، و گرجستان؛ و از جنوب شرقی با عراق و سوریه؛ و در شمال غربی (بخش اروپایی) با بلغارستان و یونان همسایه است. همچنین ترکیه از شمال با دریای سیاه، از غرب با دو دریای کوچک مرمره و اژه، و از جنوب غرب با دریای مدیترانه مرز آبی دارد. دو تنگهٔ راهبردی بسفر و داردانل نیز در اختیار ترکیه است.

استانبول (به ترکی استانبولی: İstanbul) یا قسطنطنیه بزرگ ترین شهر کشور ترکیه و مرکز فرهنگی و مالی آن است. این شهر در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره واقع شده است. تنگهٔ بسفر دو قارهٔ آسیا و اروپا را ازیکدیگر جدا می نماید و استانبول تنها شهر بزرگ جهان است که در دو قاره واقع شده است. بندر طبیعی شاخ طلایی یا خلیج در این شهر واقع است

بزرگ ترین شهر این کشور استانبول می باشد . استانبول یکی از بزرگترین شهرهای ترکیه است. استانبول تنگهٔ بسفر دو قارهٔ آسیا و اروپا را ازیکدیگر جدا می نماید و تنها شهر بزرگ جهان است که در دو قاره واقع شده است.استانبول یکی از مقاصد گردشگری کشور ترکیه است که سالانه گردشگران زیادی از سراسر جهان مخصوصا از ایران به این شهر سفر می نمایند هتل های استانبول دارای تنوع زیادی است و گردشگران انتخاب های زیادی دارند اما اکثر گردشگران دنبال یک هتل شیک و ارزان قیمت هستند تا یک سفر ارزان قیمت داشته باشند ما به شما توصیه میکنم حتما به این شهر دیدنی و زیبا سفر کنید

اوت لت (Outlet) چیست ؟

اولت لت همان معنی حراجی خودمان است که در برخی از کشورها به این نام تلقی می گردد. از این نوع فروشگاه های دو نوع وجود دارد (اوت لت استور و فکتوری استور)

تفاوت این دو در این است که فکتوری استورها تنها یک برند خاص را به فروش می رسانند. این نوع فروشگاه ها اغلب در کنار کارخانه ها قرار دارند و توسط صاحبان همان برند هم اداره می شوند. اما در اوت لت استورها می توان برندهای متنوعی را پیدا کرد.

در این مقاله شما را با بهترین اوت لت های استانبول آشنا خواهیم کرد پس در ادامه همراه ما باشید

اوت لت آسیا پارک Asya Park Outlet Mall

این اوت لت که در سال 2007 ساخته شد و یکی از مراکز خرید محبوب در شهر زیبای استانبول بشمار می رود . اوت لت آسیا 7 طبقه دارد که علاوه بر مراکز خرید برند های معتبر شامل رستوران و مراکز تفریحی نیز می گردد . این مرکز هر روزه از ساعت 10 تا 22 میزبان شما خواهد بود.

اوت لت ایرپورت Airport Outlet

در این مکان میتوانید 116 فروشگاه را برای خرید سوغاتی زیر و رو کنید. فروشگاه های این مرکز خرید همگی نمایندگی برند های معروف و معتبر جهان هستند مانند برند سارار و ورساچه . در این اوت لت روباز با سقف متحرک منتظر دیدن فروشگاه های بسیار مدرن و شیک باشید. در اوت لت ایرپورت برای رفتن به تمام محوطه های اطرف سرویس رفت و برگشت وجود دارد. این اوت لت بسیار زیبا در منطقه اتاکوی استانبول واقع شده است.

اوت لت دیپوسایت Deposite Outlet

این مرکز خرید ارزان دارای 110 فروشگاه شامل برند هایی چون سامسونگ ، کوتون و رومن است. 12 رستوران و سالن های مجهز ورزشی از جمله دیگر امکانات این اوت لت بزرگ است. این مرکز نیز همه روزه از ساعت 10 تا 22 باز است.

اوت لت کاله Kale Outlet Center

این ساختمان که در سال 2007 افتتاح شد شامل 120 فروشگاه به مساحت 8000 متر مربع است. برند های معروفی چون نایک، دفاکتو و آدیداس در اوت لت کاله (Kale Outlet Center) نمایندگی دارند. این مجموعه علاوه بر فروشگاه شامل 7 بلوک، 8 طبقه مسکن، سینما، رستوران و مراکز تفریحی است.

اوت لت ویاپورت Viaport Asia Outlet Shopping

در نزدیکی فرودگاه سابیها گوگچن فروشگاهی واقع شده که می توانید اجناس با کیفیت و ارزان قیمتی را از آنجا تهیه نمایید. در مرکز خرید اوت لت ویاپورت, 140 فروشگاه وجود دارد که اجناسی چون مبلمان ، طلا و جواه ر، وسایل آشپزخانه و ساعت و چرم ترک را ارائه می دهند. در این مرکز یک دریاچه مصنوعی نیز وجود دارد که از جاهای دیدنی استانبول محسوب می گردد.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: تاپ تراول
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1839

به "مراکز خرید ارزان در استانبول کجاست ؟ اوت لت های معروف استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز خرید ارزان در استانبول کجاست ؟ اوت لت های معروف استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید