مردم و رسانه ها به شایعات توجه نکنند، ثبت نام وام یک میلیون تومانی صحت ندارد

به گزارش نوای پرنده پارسی، به دنبال اعلام خبر ثبت نام وام یک میلیون تومانی، مطالبی در رسانه ها و شبکه های اجتماعی منتشر شده است که واقعیت ندارد.

مردم و رسانه ها به شایعات توجه نکنند، ثبت نام وام یک میلیون تومانی صحت ندارد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به دنبال اعلام خبر ثبت نام وام یک میلیون تومانی، مطالبی در رسانه ها و شبکه های اجتماعی منتشر شده است مبنی بر اینکه برای ثبت درخواست خود، به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایت های مربوط به این وزارتخانه مراجعه گردد، به اطلاع رسانه های محترم و هموطنان عزیز می رساند همانگونه که در اطلاعیه سازمان برنامه و بودجه منتشره در تاریخ 20 فروردین ماه آمده است؛ هنوز نحوه، زمان بندی و نشانی هیچ سایتی جهت انجام اقدامات لازم برای متقاضیان این تسهیلات نهایی و اعلام نشده است.

بر همین اساس، ضمن عنایت ویژه به این موضوع و پرهیز از توجه به اخبار ساختگی، جعلی و شایعه پراکنی ها تاکید می گردد اخبار و اطلاعیه ها در این خصوص را صرفا از منابع و پایگاه اطلاع رسانی رسمی این وزارتخانه دنبال کنید.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4266

به "مردم و رسانه ها به شایعات توجه نکنند، ثبت نام وام یک میلیون تومانی صحت ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم و رسانه ها به شایعات توجه نکنند، ثبت نام وام یک میلیون تومانی صحت ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید