مرفاوی: آقای مجیدی آخر فصل وقت اخراج و جریمه نیست

به گزارش نوای پرنده پارسی، مرفاوی با انتقاد از تصمیم های مجیدی در اخراج و جریمه بازیکنان این رفتار را در روزهای پایانی فصل مناسب نمی داند.

مرفاوی: آقای مجیدی آخر فصل وقت اخراج و جریمه نیست

صمد مرفاوی عامل اصلی بحران در استقلال را بی ثباتی می داند. مرفاوی در این راستا می گوید: شاهد بی ثباتی محض در استقلال هستیم، تغییرات پیاپی مدیریت، بازیکن و سرمربی عواملی نیست که تیمی را به موفقیت برساند. در این اواخر هم شاهد هستیم که بازیکنانی مثل طارق همام و منشا اخراج می شوند. این حاشیه ها بعد از بی ثباتی به وجود آمد و همگی آنها به تیم آسیب می زنند. این در حالی بود که مدام همه پیشکسوتان استقلال می گفتند این تیم در نیم فصل دوم به آرامش و تمرکز نیاز دارد اما باز شاهد چنین مسائلی بودیم. آیا می توان به کسب سهمیه از سوی استقلال امیدوار بود؟ مرفاوی برای این سوال پاسخی دارد: استقلال یک بازی تشریفاتی در لیگ قهرمانان آسیا دارد اما دو بازی بسیار مهم در لیگ برتر دارد که امیدوارم بتوانند با مدیریت خوب این تیم را برای فصل آینده آسیایی کنند و استقلال در لیگ برتر سهمیه آسیا بگیرد. یکی از دلایلی که باعث شد استقلال مقابل الدحیل نتیجه نگیرد فشار روحی روانی بود که روی بازیکنان وجود داشت. دیدید که مجیدی هم از عملکرد بازیکنانش انتقاد کرد که همه این مسائل به خاطر عدم تمرکز و آرامش در استقلال است. مرفاوی اخراج و جریمه بازیکنان از سوی مجیدی را رفتار نادرستی می داند: امیدوارم استقلال حداقل سهمیه آسیایی بگیرد اما باید این را بگویم اخراج و جریمه بازیکن وقتش پایان فصل نیست، آن زمان که اول فصل بود و در تیم بی انضباطی به وجود آمد سرمربی باید نظم ایجاد می کرد وگرنه یک مربی جدید در 3-4 هفته که آن هم بازی های پرفشاری دارد چه تاثیری می تواند در تیم بگذارد. اکنون وقت اخراج و تنبیه بازیکن نیست. مرفاوی در پایان صحبت هایش به مدیریت نشدن مجیدی اشاره کرد: شفر باید مدیریت می شد که نشد او هر کاری دلش خواست انجام داد با این حال در این 3-4 هفته پایانی باید او را تحمل می کردند، شرایط استقلال با حضور شفر از این بدتر نمی شد. با این حال من امیدوارم استقلال در دو بازی آینده در لیگ برتر آرامش داشته باشد و بتواند سهمیه آسیایی در لیگ بگیرد.

1

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1255

به "مرفاوی: آقای مجیدی آخر فصل وقت اخراج و جریمه نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرفاوی: آقای مجیدی آخر فصل وقت اخراج و جریمه نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید