نامجومطلق: شرایط استقلال مناسب وجهه باشگاه و فوتبال ایران نیست، چرا پنجره ما مثل پرسپولیس و شهر خودرو باز نشد؟

به گزارش نوای پرنده پارسی، سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: این برای اولین بار است که تیمی از ایران با این شرایط بد در یک رقابت مهم حضور دارد و این موضوع برای وجهه استقلال و فوتبال ایران خوب نیست.

نامجومطلق: شرایط استقلال مناسب وجهه باشگاه و فوتبال ایران نیست، چرا پنجره ما مثل پرسپولیس و شهر خودرو باز نشد؟

مجید نامجومطلق در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد شرایط فعلی استقلال در آستانه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت: شرایط تیم ما خوب نیست و این برای اولین بار است که یک تیم ایرانی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا با چنین شرایط بدی وارد مسابقات می گردد. ما نصف تیم را در اختیار نداریم و اینجا سرپرست هم کنارمان نیست و مسائل صدور ویزا حل نشده است، از طرفی تعدادی از مربیان را هم در اختیار نداریم و طبیعتا یک تیم با چنین شرایطی دچار مشکل می گردد.

وی تاکید نمود: ما باید به مصاف تیم های قدرتمند برویم و این خیلی بد است که تیمی مثل استقلال با 14 بازیکن تمرین کند. تعدادی از بازیکنان ما در تهران هستند و دیاباته و میلیچ هم هنوز خودشان را به قطر نرسانده اند. طبق برنامه قبلی قرار بود آنها را از اولین روزی که اینجا هستیم در اختیار داشته باشیم اما متاسفانه این دو بازیکن هنوز به دوحه نرسیده اند. این شرایط واقعا بد است و برنامه ریزی ها باید خیلی بهتر از این انجام می شد تا استقلال تمامی نفراتش را در اختیار داشته باشد.

سرمربی استقلال در قسمت دیگری از حرف هایش گفت: پنجره تیم هایی مثل پرسپولیس و شهر خودرو خیلی راحت باز می گردد ولی چرا این اتفاق برای استقلال رخ نمی دهد؟ ما حتی اگر تعدادی از بازیکنان جدیدمان را هم در اختیار داشتیم، الان شرایط بهتر بود اما متاسفانه می بینید که استقلال با چه شرایطی روبرو است. ما دوست اریم به استقلال یاری کنیم و قبلا هم گفتم که در این شرایط سخت خودمان را فدای استقلال کردیم تا این تیم شرایطی بدتر از این پیدا نکند ولی با شرایط موجود واقعا کارمان سخت است. ما همین الان در لیگ قهرمانان نسبت به تیم های ایرانی عقب هستیم، چه برسد به تیم های خارجی که تا دندان مسلح هستند.

نامجوطلق توضیح داد: ما اینجا خیلی تنها هستم و از طرفی بازیکنانی مثل فرشید اسماعیلی، محمد دانشگر، میلاد زکی پور، عارف غلامی، علی کریمی، شاهین طاهرخانی، پورحمیدی و ... هم به جمع ما اضافه نشده اند. این شرایط و این نوع سفر به هیچ عنوان برای وجهه باشگاه بزرگی مثل استقلال و همچنین فوتبال ایران خوب نیست. استقلال 4 بار به فینال آسیا رفته و دو بار هم قهرمان شده است. واقعا این تاسف آور است که تیم ما با چنین شرایطی در قطر حضور دارد.

وی در ارتباط با ملاقات دوشنبه استقلال برابر الوحده و اینکه تیم اماراتی از حضور در این تورنمنت انصراف داده است، تاکید نمود: ما نمی دانیم که آیا این موضوع قطعی است یا خیر و اینجا هم کسی را نداریم تا این موضوع را پیگیری کند. ظاهرا AFC باشگاه الوحده را تهدید به محرومیت و جریمه نموده ولی ما نمی دانیم شرایط این مسابقه چگونه است. ما باید دوشنبه و پنجشنبه برابر الوحده بازی کنیم ولی هنوز چیزی مشخص نیست.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5094

به "نامجومطلق: شرایط استقلال مناسب وجهه باشگاه و فوتبال ایران نیست، چرا پنجره ما مثل پرسپولیس و شهر خودرو باز نشد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامجومطلق: شرایط استقلال مناسب وجهه باشگاه و فوتبال ایران نیست، چرا پنجره ما مثل پرسپولیس و شهر خودرو باز نشد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید