نامه رسمی کمیته بین المللی المپیک به ایران درمورد لغو المپیک 2020

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، جان مکلود مدیر همبستگی المپیک و ارتباطات بین المللی کمیته های ملی المپیک در نامه رسمی به کمیته ملی المپیک ایران نوشت:

نامه رسمی کمیته بین المللی المپیک به ایران درمورد لغو المپیک 2020

از زمان آخرین ارتباط ما با شما، متأسفانه انتشار ویروس کرونا سرعت بیشتری در سراسر جهان گرفته است و به تبع آن کشورها و ورزشکاران بیشتری تحت قشارقرار گرفته اند.

این موضوع امروز بعدازظهر بین رئیس کمیته بین المللی المپیک و نخست وزیر ژاپن، آقای شینزو آبه مورد بحث قرار گرفت و نتیجه این گفتگو به تعویق انداختن بازی های المپیک به سال آینده، البته با شرط برگزاری تا تابستان 2021 شد و این موضوع بلافاصله توسط هیأت اجرایی نیز به تصویب رسید.

اگرچه این تصمیم امری مسلم و اجتناب ناپذیر در شرایط حاد و فوق العاده کنونی بوده است ولی ما همچنان با همبستگی و تلاش برای دستیابی به هدف خود درخصوص این جابجایی ادامه خواهیم داد و سازگاری لازم درجهت اهداف و برنامه های بازی های المپیک و همچنین مسابقات انتخابی را خواهیم داشت.

ما در اسرع وقت با تمامی ذینفعان تماس خواهیم داشت تا از پیشرفت و توسعه برنامه های لازم برای این تغییر اطمینان حاصل نمائیم.

مجدداً از همکاری و حمایت شما دراین مقطع زمانی حساس تشکر می کنم و امیدوارم با همراهی شما برنامه جدید بازی ها را به پیش برانیم.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4107

به "نامه رسمی کمیته بین المللی المپیک به ایران درمورد لغو المپیک 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه رسمی کمیته بین المللی المپیک به ایران درمورد لغو المپیک 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید