نجات 3 نفر توسط آتش نشانان همدانی

به گزارش نوای پرنده پارسی، رئیس سازمان آتش نشانی همدان گفت: در روز گذشته 3 نفر توسط آتش نشانان همدانی نجات یافتند.

نجات 3 نفر توسط آتش نشانان همدانی

به گزارش خبرنگار از ، محمد رضا بیاناتی، رئیس سازمان آتش نشانی همدان اضافه نمود: طبق اعلام مرکز پیغام و کنترل فرماندهی عملیات 3 عملیات اطفای حریق و 3 عملیات امداد و نجات و یک مورد عملیات احتیاط حریق حاصل کوشش آتش نشانان همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.

او ادامه داد: شهروندان همدانی دیروز 496 مرتبه با سامانه 125 تماس گرفته اند که از این تعداد 7 مورد منجر به عملیات شده است.

بیاناتی بابیان اینکه 13 تماس برای مشاوره و هدایت برقرار شده و 51 تماس اشتباه بوده است، گفت: متأسفانه 424 مورد از تماس ها نیز ایجاد مزاحمت بوده است.

این مسئول افزود: عملیات اجرا شده در این مدت 3 مورد آتش سوزی شامل حریق خانه باغ در روستای یلفان و 2 مورد حریق مغازه در میدان امام حسین(ع) و علاقبندیان بوده است.

بیاناتی گفت: همچنین 3 مورد عملیات امداد و نجات شامل 2 مورد نجات افراد محبوس شده در خودرو در میدان رسالت و جوادیه و نجات افراد محبوس شده در منزل در خیابان شهدا توسط آتش نشانان به انجام رسید.

رئیس سازمان آتش نشانی همدان بابیان اینکه تنها عملیات احتیاط حریق نیز به دلیل بصدا درآمدن آژیر اعلام حریق بانک در سعیدیه صورت گرفت، گفت: تعداد 3 نفر نجات یافته طی این عملیات گزارش شده است.

ج

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3326

به "نجات 3 نفر توسط آتش نشانان همدانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجات 3 نفر توسط آتش نشانان همدانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید