نقیبی: حسن یزدانی مدیریت خوبی در انتخابی تیم ملی داشت، مردم افتخارآفرینی های کمیل قاسمی را فراموش نمی نمایند

به گزارش نوای پرنده پارسی، مربی کشتی ایران گفت: مردم هیچگاه دلاوری ها و افتخارآفرینی های کمیل را فراموش نمی نمایند که در میادین جهانی و المپیک پرچم ایران را به اهتزاز درآورد.

نقیبی: حسن یزدانی مدیریت خوبی در انتخابی تیم ملی داشت، مردم افتخارآفرینی های کمیل قاسمی را فراموش نمی نمایند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، حسین نقیبی درباره رقابت حسن یزدانی و کامران قاسم پور در انتخابی تیم ملی کشتی آزاد و سطح این رقابت ها گفت: سطح مسابقات خوب بود، هم حسن و هم کامران هر دو خوب بودند، اما یزدانی با توجه به شناخت خوبی که از قاسم پور داشت، کشتی را به خوبی مدیریت کرد و در لحظاتی که کامران نباید اشتباه می کرد، اشتباه نموده و نتیجه را واگذار کرد.

وی اضافه کرد: هر دو کشتی گیر خوب بودند، اما یزدانی بهتر بود. با این وجود مطمئن باشید قاسم پور روزی صاحب دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی و المپیک خواهد شد و مدال می آورد.

این مربی سازنده کشتی درباره خداحافظی کمیل قاسمی گفت: کمیل از تمام سنگین وزن ها سبک تر است. او مدتی از تمرینات دور بود و یک آسیب دیدگی از ناحیه گردن داشت که مدت ها آزارش می داد. کمیل تمام اینها را کنار گذاشت تا به مسابقات برگردد، اما نتوانست آنطور که باید و شاید کشتی بگیرد و تصمیم گرفت برای همواره از دنیای قهرمانی خداحافظی کند. به هر حال مردم هیچگاه دلاوری ها و افتخارآفرینی های کمیل را فراموش نمی نمایند که در میادین جهانی و المپیک پرچم ایران را به اهتزاز درآورد.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1534

به "نقیبی: حسن یزدانی مدیریت خوبی در انتخابی تیم ملی داشت، مردم افتخارآفرینی های کمیل قاسمی را فراموش نمی نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقیبی: حسن یزدانی مدیریت خوبی در انتخابی تیم ملی داشت، مردم افتخارآفرینی های کمیل قاسمی را فراموش نمی نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید