نمره باتری OnePlus 8 توسط GsmArena

به گزارش نوای پرنده پارسی، وان پلاس از دو دستگاه پرچمدار سال 2020 خود کمتر از یک ماه پیش رونمایی کرد. وان پلاس 8 که برادر کوچک OnePlus 8 Pro با وجود اینکه یک دستگاه 700 دلاری محسوب می گردد اما هیچ کمبودی از نظر امکانات نسبت به دستگاه های پرچمدار هزار و هزار 200 دلاری ندارد. گرچه شاید در بخش های کوچکی مثل دوربین وان پلاس تصمیمات جالبی برای این دستگاه گرفته باشد اما در حالت کلی نباید نگران نبود امکانات کافی در مقایسه با دیگر پرچمدار ها باشید. عمر باتری یکی از نکات مهمی است که در دستگاه های پرچمدار به شدت رعایت می گردد و نمره باتری OnePlus 8 نیز یکی از این نمونه ها می باشد.

نمره باتری OnePlus 8 توسط GsmArena

شاید در ابتدا حضور قیمت 600 دلاری وان پلاس 8 با توجه به استفاده OnePlus از پردازنده اسنپدراگون 865 در کنار 12 گیگابایت رم و نمایشگر با کیفیت برای شما تعجب برانگیز باشد اما باید این مورد را در نظر بگیرید که وان پلاس همانند سال های گذشته در این دستگاه نیز سعی در کم کردن امکاناتی را داشته که به نظر این کمپانی کمتر به کار کاربر می آید. یکی از این موارد، شارژ بی سیم است که با وجود اینکه برادر بزرگتر OnePlus 8 از آن برخوردار است، این دستگاه فاقد این ویژگی مهم است. یکی دیگر از نقاطی که باید به آن اشاره کنیم، نبود دوربین تل فوتو برای ثبت تصاویر با جزئیات بهتر در نقاط دور است. بنابراین برای ثبت تصاویر باید تنها با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی این دستگاه و زوم دیجیتال اکتفا کنید.

نمره باتری OnePlus 8 بنابر گفته GsmArena حتی با وجود حضور چیپ مودم Snapdragon X55 بسیار خوب است. همچنین یکی دیگر از نکاتی که Gsmarena به آن اشاره مستقیم داشته، نبود هیچ تفاوتی از نظر عملکرد باتری دستگاه در بخش نرخ بروزرسانی نمایشگر است. این موضوع بدین معنا است که در صورت استفاده از نمایشگر وان پلاس 8 در حالت 90 هرتز، هیچ تفاوتی از نظر عملکرد باتری با حالت 60 هرتز نمایشگر نخواهد داشت. این موضوع در کمتر پرچمداری قابل مشاهده است اما کمپانی وان پلاس توانسته است این موضوع را به خوبی بر روی دستگاه خود پیاده سازی کند.

OnePlus 8 میزبان یک باتری 4300 میلی آمپر ساعتی است. این باتری در کنار نمایشگر 6.55 اینچی دستگاه با رزولوشن 2400×1080، عملکرد بی نقصی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. گفتنی است که بدانید نمایشگر این موبایل بجای استفاده از نرخ بروزرسانی 120 هرتز، تنها 90 هرتز می باشد و نرخ بروزرسانی 120 هرتز تنها متعلق به برادر بزرگتر این سری است. به غیر از نمایشگر، پردازنده اسنپدراگون 865 نیز با توجه به بهینه سازی های اجرا شده در بخش مصرف انرژی، عملکرد خوبی را تا به الان بر روی تمام دستگاه های پرچمدار نشان داده است.

نمره باتری 108 ساعت برای وان پلاس 8، در کنار استفاده همیشگی از نرخ بروزرسانی 90 هرتز بسیار عالی است. نمره 108 این باتری از میانگین 28 ساعت 45 دقیقه مکالمه، 14 ساعت 22 دقیقه وب گردی و 19 ساعت 45 دقیقه پخش ویدیو بدست آمده است.

وان پلاس از همان شارژر 30 واتی که قبلا در وان پلاس 7T Pro نیز شاهد آن بودیم برای این دستگاه استفاده نموده است اما حتی با وجود اضافه شدن ظرفیت باتری، عملکرد شارژ دستگاه نسبت به 7T Pro بهتر شده است. در 30 دقیقه اولیه شارژ دستگاه از 0 به 69 درصد خواهد رسید و برای شارژ کامل دستگاه تنها احتیاج به 23 دقیقه زمان بیشتر احتیاج است. نکته که باید به آن اشاره نمود، گرم شدن دستگاه در هنگام شارژ نسبت به 7T Pro است اما این گرما تا حدی نیست که نگرانی ایجاد کند.

منبع : سخت افزار

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: آی تابناک
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4500

به "نمره باتری OnePlus 8 توسط GsmArena" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمره باتری OnePlus 8 توسط GsmArena"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید