نیمار: با هازارد می توانیم طوفان به پا کنیم

به گزارش نوای پرنده پارسی، تهران - خبرنگاران - نیمار فوق ستاره باشگاه پاری سن ژرمن نسبت به بازی کردن در کنار ادن هازارد هافبک تیم چلسی ابراز تمایل نموده و بر این باور است که آنها در کنار هم توفان به پا می نمایند.

نیمار: با هازارد می توانیم طوفان به پا کنیم

به گزارش روز شنبه خبرنگاران، شبکه بی این اسپورتس نوشت: زمزمه های مبنی بر جدایی هافبک بلژیکی آبی های لندن از استمفورد بریج از مدت ها پیش شنیده می گردد و این در حالی است که رئال مادرید همیشه در تمام این شایعات محتمل ترین مقصد ستاره اسبق باشگاه لیل بوده است.

باشگاه پاری سن ژرمن نیز براساس شایعات برای امضای قرارداد با مرد بلژیکی ابراز تمایل نموده و حالا نیمار معتقد است سبک بازی وی با سبک بازی هازارد جور در می آید.

وی در این خصوص گفت: دوست دارم با هازارد بازی کنم، سبک بازی او شبیه من است؛ فکر می کنم امتحانش ضرر نداشته باشد؛ می توانیم در کنار هم غوغا به پا کنیم.

نیمار پس از ترک نیوکمپ در تابستان سال 2017 و پیوستن به جمع پاریسی ها در پارک دو پرنس، به گرانقیمت ترین بازیکن دنیا تبدیل شد اما مرد 27 ساله برزیلی همچنان به باشگاه قدیمی خود تعلق خاطر دارد.

نیمار در این رابطه تاکید نمود: بارسلونا تیمی است که هنوز نسبت به آن حس خوبی دارم و هنوز با هم تیمی های سابقم در ارتباطم؛ اما در آن موقع تنها به دنبال چالشی بودم که در مقایسه با آنچه در بارسلونا داشتم به مراتب سخت تر باشد.

بازیکنان معدودی در دنیای فوتبال وجود دارند که به اندازه نیمار از توانایی تکنیکی و دریبل زنی برخوردار باشند؛ بازیکنی که پیروز شد پس از سرگرم کردن مدافعان در باشگاه زادگاهش یعنی سانتوس برزیل، سبک بازی فانتزی خود را به اروپا بکشاند.

مهاجم ابریشمی سلسائو در بارسلونا همگان را هاج و واج کرد و با وجود اینکه دوران حضورش در پاریس با مصدومیت های پراکنده و نسبتا زیاد تداخل یافت، اما همان کار را در پاری سن ژرمن نیز تکرار کرد.

نیمار با وجود سبک فوتبالی هیجان انگیزش چندان از دست منتقدان در امان نبوده و بعضی از آنان وی را به فوتبال نمایشی غیرمحترمانه و تمارض های ساختگی در مواجهه با خطای حریفان متهم نموده اند.

ترکیبی از 2 مورد مذکور موجب شد تا بازیکنان تیم های حریف به ویژه مدافعان در برخوردها خشونت را در دستور کار قرار بدهند؛ اتفاقی که به گفته نیمار برای وی قابل درک نیست چرا که به اعتقاد وی فوتبال دوستان دو آتشه برای دیدن بازیکنان فانتزی به استادیوم می روند نه برای دیدن نقش بر زمین شدن آنان.

وی در این خصوص گفت: شاید به خاطر سبک بازی من، تیم های حریف ناراحت می شوند و سپس مردم آغاز می نمایند به جای محق دانستن بازیکنی که دریبل می زند و مورد خطا قرار می گیرد، حق را به بازیکن خطا کار بدهند و نه بازیکنی که گل می زند.

نیمار ادامه داد: بهترین و چشمگیرترین قابلیت و استعداد من دریبل زنی است و هیچوقت از کوشش برای نشان دادن بهترین خودم در زمین بازی دست نمی کشم؛ سبک بازی من چیزی است که طرفداران را به استادیوم می کشاند؛ هیچکس دوست ندارد زد و خورد را در فوتبال ببیند اما اگر تمایل به دیدن چنین صحنه هایی دارید می توانید به تماشای مسابقات رزمی یا بوکس بروید.

ورزشی**3991**2024

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1196

به "نیمار: با هازارد می توانیم طوفان به پا کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیمار: با هازارد می توانیم طوفان به پا کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید