نیمی از نتایج مثبت تست کرونا در این شهرستان، مربوط به مسافران است

به گزارش نوای پرنده پارسی، رئیس شبکه بهداشت و درمان نوشهر ضمن هشدار درخصوص سفر به غرب مازندران تأکید کرد نیمی از مراجعان که آزمایش آنها مثبت شد از مسافران بوده اند.

نیمی از نتایج مثبت تست کرونا در این شهرستان، مربوط به مسافران است

به گزارش جام جم آنلاین مازندران، سید رحیم سیدپور با اشاره به افزایش نگران کننده مراجعان مبتلا به ویروس کرونا به مراکز درمانی نوشهر، اظهار کرد: حضور مسافران و عدم رعایت موازین بهداشتی آمار مبتلایان به کرونا را در نوشهر افزایش داده است.

وی با بیان اینکه 50 درصد مراجعان که آزمایش آنها مثبت شد از مسافران بوده اند، شرح داد: مسافران با رفت و آمدهای خود و عدم رعایت الزامات بهداشتی، کسبه، رانندگان تاکسی و بسیاری از شهروندان را آلوده کردند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نوشهر با ابراز نگرانی از انتشار ویروس از طریق دید و بازدیدهای عید و همچنین دست کم دریافت ویروس جهش یافته انگلیسی، گفت: تاکید ما بر رعایت موارد بهداشتی، حفظ فاصله اجتماعی، جلوگیری از اجتماعات، مهمانی نرفتن و استفاده از ماسک است.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6504

به "نیمی از نتایج مثبت تست کرونا در این شهرستان، مربوط به مسافران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیمی از نتایج مثبت تست کرونا در این شهرستان، مربوط به مسافران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید