هتل سه ستاره فرید تبریز؛ اقامت در نزدیکی جاذبه های شهر، عکس

به گزارش نوای پرنده پارسی، هتل سه ستاره فرید تبریز در فروردین ماه سال 1398 با هدف خدمت و ارائه خدمات به مهمانان و گردشگران شهر تاریخی و مهمان دوست تبریز افتتاح شده است. جالب است بدانید که هتل فرید تبریز در قسمت جنوبی خیابان شریعتی و از بهترین هتل های شهر تبریز است. جایی که مرکز اداری و آموزشی شهر تبریز محسوب می گردد.

هتل سه ستاره فرید تبریز؛ اقامت در نزدیکی جاذبه های شهر، عکس

از جمله امکانات هتل فرید تبریز که برای رفاه حال بیشتر گردشگران تدارک دیده شده می توان به : لابی، اتاق چمدان، صرافی، آسانسور، روزنامه در لابی، لاندری (خشک شویی)، تاکسی سرویس برای مسافرینی که با بلیط هواپیما یا راه های دیگر قصد جابجایی دارند، اینترنت در لابی، رستوران، خدمات آژانس مسافرتی،کافی شاپ اشاره کرد. از مزایای هتل فرید می توان به دسترسی آسان با خودرو به پارک ائل گلی، بازار تبریز، کاخ شهرداری، ارگ علیشاه اشاره کرد.

بهتر است بدانید که هتل فرید تبریز در 6 طبقه و 30 باب اتاق با پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می باشد. از نظر تنوع اتاق های هتل فرید تبریز به اتاق یک تخته، اتاق دو تخته توئین، اتاق سه تخته، آپارتمان دو خوابه برای چهار نفر، آپارتمان دو خوابه برای پنج نفر، آپارتمان دو خوابه برای شش نفر، آپارتمان دو خوابه برای هفت نفر، آپارتمان دو خوابه برای هشت نفر تقسیم بندی می شوند.

گفتنی است که هیچکدام از اتاق های هتل فرید تبریز ظرفیت نفر اضافه را ندارند. امکانات موجود در اتاق های هتل فرید تبریز : کمد لباس، اینترنت در اتاق، تلفن، اتو در اتاق، خدمات بیدار باش، حمام، تلوزیون LCD، یخچال، سشوار هستند. بد نیست بدانید که اینترنت به صورت Wi-Fi و رایگان در تمام هتل در دسترس می باشد.

شایان ذکر است که رستوران هتل آپارتمان فرید تبریز واقع در طبقه همکف با ظرفیت 90 نفر (ساعت سرو صبحانه: 7:30 الی 9:0، ناهار: 12:30 الی 16:0، شام: 20:0 الی 23:0) آماده پذیرایی از مهمانان عزیز می باشد.

همچنین کافی شاپ هتل فرید تبریز واقع در طبقه همکف با ظرفیت 70 نفر (ساعت کاری: 10:0 الی 24:0) با انواع دسر ها و نوشیدنی های خوشمزه لحظات خوشی را برای گردشگران خلق می کند. بد نیست بدانید که پارکینگ هتل فرید تبریز به صورت سرپوشیده در دسترس می باشد.

فاصله هتل فرید تبریز تا مراکز مهم و جاذبه های گردشگری شهر:

فاصله تا ایستگاه مترو ساعت: 2 کیلومتر 6 دقیقه با خودرو

فاصله تا مرکز خرید ستاره باران: 3 کیلومتر 10 دقیقه با خودرو

فاصله تا بازار تبریز: 3 کیلومتر 15 دقیقه با خودرو

فاصله تا ترمینال مرکزی اتوبوس بین شهری تبریز: 4 کیلومتر 15 دقیقه با خودرو

فاصله تا ایستگاه راه آهن تبریز: 6 کیلومتر 20 دقیقه با خودرو

فاصله تا دانشگاه تبریز: 8 کیلومتر 16 دقیقه با خودرو

فاصله تا پارک باغلار باغی: 8 کیلومتر 17 دقیقه با خودرو

فاصله تا مرکز خرید اطلس: 8 کیلومتر 17 دقیقه با خودرو

فاصله تا فرودگاه تبریز: 9 کیلومتر 17 دقیقه با خودرو

فاصله تا پارک ائل گلی: 11 کیلومتر 21 دقیقه با خودرو

فاصله تا مرکز خرید لاله پارک: 12 کیلومتر 22 دقیقه با خودرو

فاصله تا نمایشگاه بین المللی تبریز: 24 کیلومتر 40 دقیقه با خودرو

فاصله تا روستای تاریخی کندوان: 55 کیلومتر 1 ساعت و 10 دقیقه با خودرو

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: گردشبان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6586

به "هتل سه ستاره فرید تبریز؛ اقامت در نزدیکی جاذبه های شهر، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل سه ستاره فرید تبریز؛ اقامت در نزدیکی جاذبه های شهر، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید