واکنش جالب مدیر پرسپولیس به شایعه جذب مهدی ترابی: امیدوار هستیم!

به گزارش نوای پرنده پارسی، پرسپولیس لیگ بیستم را در حالی آغاز کرد که چند بازیکن تاثیرگذار فصل قبل ازجمله مهدی ترابی، علی علیپور، محمد نادری و ... را از دست داد و پس از دو دیدار مرحله نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان آسیا هم شجاع خلیل زاده و بشار رسن از این تیم جدا شدند تا کار سرخ پوشان سخت شود.

واکنش جالب مدیر پرسپولیس به شایعه جذب مهدی ترابی: امیدوار هستیم!

با وجود نفراتی که پرسپولیس جذب کرد، اما تعداد بالای ستاره های جدا شده و البته محرومیت عیسی آل کثیر آن ها را با چالش روبرو کرده و ضعف جدی در خط حمله این تیم دیده می شود.

ابراهیم شکوری، معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس درباره فعالیت این تیم در جابجایی زمستانی اظهار کرد: حتما در نیم فصل سعی می کنیم با توجه به پتانسیل داخل کشور تیم را تقویت کنیم، اما در حال حاضر داشته های خوبی داریم و این بازیکنان تیم را تا فینال آسیا بردند.

او با تاکید بر اینکه باید تا نیم فصل با این بازیکنان خوب ادامه دهیم، در خصوص احتمال جذب مهدی ترابی و بازگشت او به پرسپولیس ابراز کرد: راجع به گزینه خاصی صحبت نمی کنیم، ولی امیدوار هستیم که این اتفاق بیفتد.

ایلنا

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: فرارو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6019

به "واکنش جالب مدیر پرسپولیس به شایعه جذب مهدی ترابی: امیدوار هستیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش جالب مدیر پرسپولیس به شایعه جذب مهدی ترابی: امیدوار هستیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید