ورزش کنید و برق فراوری کنید ، تردمیلی که رقم قبض برقتان را نصف می نماید

به گزارش نوای پرنده پارسی، تردمیل Verdeنوعی تردمیل ویژه و فوق العاده کارامد برای ورزش است که می تواند در حین کار کردن به جای آن که برق مصرف کند ، برق فراوری کند.

ورزش کنید و برق فراوری کنید ، تردمیلی که رقم قبض برقتان را نصف می نماید

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، بسیاری از افراد مایلند در خانه نیز از وسایل ورزشی استفاده نمایند، اما برخی وسایل برقی ورزشی مصرف بسیار بالایی دارند و در نتیجه به علت مصرف برق بالا کاربران از استفاده از این نوع وسایل ورزشی پشیمان می شوند.

اما شرکت SportsArt نوعی تردمیل ویژه طراحی نموده است که تمام انتظارات کاربران را براورده می نماید. این تردمیل بی نظیر به جای مصرف برق، برق فراوری می نماید. تردمیل مذکور در جریان نمایشگاه فناوری CES 2019رونمایی شده است و ایده ای عالی برای تشویق کاربران به ورزش دارد.

SportsArt می گوید تردمیل جدیدش نه تنها برای بدن کاربران بلکه برای حفظ سیاره زمین نیز مفید است چرا که برای فراوری برق از سوخت های فسیلی استفاده نمی نماید. جالب است بدانید هر بار برای ورزش روی تردمیل بروید، به فراوری برق برای خانه خود یاری نموده اید.

این ایده جذاب می تواند روی بسیاری دیگر از وسایل ورزشی موجود در خانه نیز کاربردی باشد. برای مثل روی دستگاه های اسکی مقاومت و... پیش بینی می گردد این تردمیل به زودی با استقبال بالای مخاطبان در سراسر دنیا روبرو گردد. اما این شرکت هنوز در مورد محصول خود و قیمتش اطلاعات دقیقی منتشر ننموده است.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: انتخاب
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 690

به "ورزش کنید و برق فراوری کنید ، تردمیلی که رقم قبض برقتان را نصف می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورزش کنید و برق فراوری کنید ، تردمیلی که رقم قبض برقتان را نصف می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید