وزیر بهداشت قوم و یا فرقه ای خاص نیستم

به گزارش نوای پرنده پارسی، وزیر بهداشت با بیان اینکه بنده وزیر بهداشت قوم و یا فرقه ای خاص نیستم، گفت: بنده وزیر بهداشت تمام مردم ایران اعم از مسلمان، کلیمی، زرتشتی، مسیحی، افراد بدون دین و مذهب و حتی زندانیان هستم و باید از حق سلامت تمام آحاد ملت ایران دفاع کنم.

وزیر بهداشت قوم و یا فرقه ای خاص نیستم

به گزارش خبرنگاران، سعید نمکی در بازدید از بیمارستان دکتر سپیر تهران وابسته به کانون خیریه خیرخواه و نشست با مسئولان این بیمارستان و بعضی از اعضای انجمن کلیمیان، بر لزوم بازسازی بخش های مختلف و توسعه این بیمارستان تاکید نمود و گفت: دکتر مره صدق کوشش های دلسوزانه و عاشقانه ای برای ارتقای این بیمارستان دارد و از تمامی پرسنل و هیات مدیره این بیمارستان که به مردم و اقشار نیازمند خدمت رسانی می نمایند، تشکر می کنم.

وی توضیح داد: در کشور از دیرباز فاصله ای بین مسلمانان و غیرمسلمانان نبوده و حتی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در قانون اساسی برای اقلیت های دینی صندلی های ویژه در مراکز تصمیم گیری از جمله مجلس در نظر گرفته شده است.

وزیر بهداشت با بیان اینکه بنده وزیر بهداشت قوم و یا فرقه ای خاص نیستم، گفت: بنده وزیر بهداشت تمام مردم ایران اعم از مسلمان، کلیمی، زرتشتی، مسیحی، افراد بدون دین و مذهب و حتی زندانیان هستم و باید از حق سلامت تمام آحاد ملت ایران دفاع کنم.

دکتر نمکی ضمن تقدیر از خدمات ارائه شده در این بیمارستان به مردم، گفت: این بیمارستان قدمت بسیار بالایی دارد و کوشش میکنیم تا بخش های مختلف آن را بازسازی کنیم که خدمات در شرایط بهتری به مردم ارائه گردد البته ضروری است که این بیمارستان توسعه پیدا نموده و تجهیز گردد.

دکتر نمکی، گم شده طرح تحول سلامت است

سیامک مره صدق رییس بیمارستان دکتر سپیر نیز در این نشست گفت: بیمارستان دکتر سپیر حدود 80 سال قدمت دارد و خدمات آن به همه مردم و اقشار نیازمند ارائه می گردد. 250 نیرو در این بیمارستان فعالیت دارند که اکثریت آنها مسلمان هستند.

وی اضافه کرد: بیش از 90 درصد از بیماران بیمارستان دکتر سپیر، مسلمان هستند و 5000 خانواده تحت پوشش مددکاری این بیمارستان قرار دارند و افتخار داریم که در این بیمارستان به همه مردم، خدمات ارائه می دهیم.

براساس گزارش وبدا، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از رویکرد مثبت دکتر نمکی در زمان مسئولیت در سازمان برنامه و بودجه نسبت به این بیمارستان، گفت: مسائل طرح تحول سلامت توسط دکتر نمکی حل می گردد و دکتر نمکی، گم شده طرح تحول سلامت است که به یاری وی، مسائل و نواقص این طرح رفع خواهد شد.لازم به ذکر است این بیمارستان 72 تخت بیمارستانی دارد که 12 تخت آن، تحت مراقبت های ویژه است.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 898

به "وزیر بهداشت قوم و یا فرقه ای خاص نیستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر بهداشت قوم و یا فرقه ای خاص نیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید