وقتی کاپیتان لیورپول لباس لیونل مسی را نخواست!

به گزارش نوای پرنده پارسی، جوردن هندرسون، هافبک انگلیسی لیورپول مدعی شد علاقه ای نداشته لباس لیونل مسی را بگیرد.

وقتی کاپیتان لیورپول لباس لیونل مسی را نخواست!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، فصل گذشته و در نیمه نهایی لیگ قهرمانان، لیورپول ابتدا در ملاقات رفت شکست سنگین 0-3 را مقابل بارسلونا متحمل شد، اما در بازی برگشت و علیرغم غیبت ستارگانش دست به معجزه ای عظیم زده و با چهار گل بارسلونا را مغلوب کرد. جوردن هندرسون در خصوص ملاقات رفت صحبت نموده و به تمجید از لیونل مسی پرداخته است.

جوردن هندرسون گفت: وقتی نبی کیتا مصدوم شد من جای او وارد میدان شدم. این اولین بار بود که همزمان با لیونل مسی در زمین حضور داشتم. شما با خودتان فکر نمی کنیداوه خدای من- این مسی است، اما شکی نیست که سبک بازی مسی با وقتی او را در تلویزیون می بینید متفاوت است. مسی سرعت بالایی دارد.

وقتی در خصوص ضربه آزاد مسی فکر می کنم هنوز هم نمی توانم باور کنم که او چنین گلی به ثمر رسانده است. من پیش از این به شما گفته ام که آلیسون چقدر خوب است، اما مسی ضربه اش را به جایی فرستاد که آلیسون نتوانست آن را مهار کند. حرکت ناگهانی، سرعت و دقت، این ضربه فوق العاده بود.

اما من هرگز به دریافت لباس لیونل مسی فکر نکردم. هنگامی که در ساندرلند بودم روی کین به من گفت که اگر پیراهن کسی را بخواهی انگار به او مدیون هستی. من با پیراهن لوئیز سوارس به خانه آمدم. سوارز پسر خوبی است و او لباسش را با رفتاری محبت آمیز به من داد، زیرا ما در لیورپول کنار هم بازی نموده بودیم. نمی دانم که او با لباس من چه کار نموده است.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4468

به "وقتی کاپیتان لیورپول لباس لیونل مسی را نخواست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقتی کاپیتان لیورپول لباس لیونل مسی را نخواست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید