پایان مرحله مقدماتی لیگ تنیس روی میز تکلیف عالمیان ها را مشخص کرد

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، مرحله مقدماتی بیست و نهمین دوره مسابقات تنیس روی میز لیگ مردان پنجشنبه گذشته با صدرنشینی تیم های فراسنج و شهرداری کرج در گروه های دوگانه این رقابت ها به سرانجام رسید.

پایان مرحله مقدماتی لیگ تنیس روی میز تکلیف عالمیان ها را مشخص کرد

نوشاد و نیما عالمیان که لژیونر تنیس روی میز ایران در فرانسه هستند برای همراهی تیم فراسنج، در این مرحله از رقابت ها به ایران آمده بودند و تیمشان را در هر سه دیدار مقدماتی همراهی کردند.

نیما عالمیان روز گذشته با توجه به اتمام کارش در ترکیب فراسنج و اینکه این تیم تا مرحله برگشت لیگ، دیدار دیگری ندارد، به فرانسه بازگشت تا بتواند تیم باشگاهی خود را در برگزاری دیدارهای معوقه همراهی کند.

وی در لیگ دسته اول فرانسه برای تیم لارومانه بازی می کند. این تیم به دلیل شیوع و گستردگی کرونا که باعث لغو چندباره مسابقات باشگاهی در فرانسه شد، چند دیدار معوقه از مرحله رفت دارد که باید طی هفته های آینده برگزار کند.

این در حالی است که تیم نوشاد عالمیان در فرانسه فعلاً دیداری پیش رو ندارد و به همین دلیل این ملی پوش کشورمان با تأخیر به فرانسه برمی گردد.

نوشاد عالمیان در ترکیب تیم دسته دومی تورخینه حضور دارد. قرار است این ملی پوش کشورمان طی روزهای آینده به فرانسه بازگردد تا تمریناتش را با هم تیمی های خود در تورخینه پیگیری کند.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5975

به "پایان مرحله مقدماتی لیگ تنیس روی میز تکلیف عالمیان ها را مشخص کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایان مرحله مقدماتی لیگ تنیس روی میز تکلیف عالمیان ها را مشخص کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید