پرسپولیس- ماشین سازی: جشن بدون جام

به گزارش نوای پرنده پارسی، پرسپولیس از 11 قهرمانی خود در تاریخ لیگ ایران، 2 قهرمانی را مقابل ماشین سازی به دست آورده و حالا برای سومین قهرمانی متوالی لیگ برتر باز باید از این تیم امتیاز بگیرد.

پرسپولیس- ماشین سازی: جشن بدون جام

پرسپولیس- ماشین سازی: جشن بدون جام

شنبه 2،2،98، هفته بیست و نهم از هجدهمین دوره لیگ برتر، ساعت 21:30، استادیوم آزادی

داور: کوپال ناظمی

یاری ها: حسن ظهیری، محمد هاشمی نسب

نمای کلی

بعد از 5 بازی بدون پیروزی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان، پرسپولیس مقابل ماشین سازی قرار می گیرد که از 7 بازی اخیر خود 6 تا را برده است. تیم برانکو البته آمار خوبی را در بازی هایش با این تیم به ثبت رسانده و در 5 بازی خانگی در 6 سال اخیر، سه بار ماشین سازی را شکست داده و هر سه بار، یک بر صفر. حالا باز پرسپولیس میزبان ماشین سازی است و برای سومین قهرمانی متوالی، نیازمند سه امتیاز این بازی. جالب اینکه پرسپولیس از 11 قهرمانی خود در لیگ، 2 قهرمانی را مقابل ماشین سازی به دست آورده است. یک بار سال 1374 در جام آزادگان و بار دوم در شانزدهمین دوره لیگ برتر. حالا هم در دیداری دوباره با تیم تبریزی دنبال هت تریک قهرمانی است. قرمزها اگر در نبود بیرانوندِ محروم ماشین سازی را ببرند و سپاهان هم در بازی همزمانش امتیاز از دست بدهد، قهرمانی شان قطعی است اما این قهرمانی را باید بدون جام در استادیوم آزادی جشن بگیرد.

چهره ویژه: علی علیپور (70)

این بهترین فرصت برای علیپور است تا هم رقبایش در جدول گلزنان یعنی کی روش استنلی و لوسیانو پریرا را کنار بزند و هم برای خط حمله پرسپولیس که در 5 بازی اخیر دو گل به ثمر رسانده، اعاده حیثیت کند.

چهره ویژه: محمدحسین کنعانی زادگان (6)

بعد از آن جدایی پر حرف و حدیث، پرسپولیسی ها دلِ خوشی از کنعانی زادگان ندارند و به همان اندازه، او انگیزه دارد برای مقابله با مهاجمان قرمزپوش اما آیا انگیزه هایش با انگیزه های علیپور برابری می نماید که مانع آقای گلی او گردد؟

ترکیب احتمالی میزبان

دروازه بان: بوژیدار رادوشویچ، مدافعان میانی: سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، مدافعان کناری: محمد نادری، مهدی شیری، هافبک دفاعی: کمال کامیابی نیا، هافبک های تهاجمی: سروش رفیعی، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، مهاجمان: سیامک نعمتی، علی علیپور

ترکیب احتمالی میهمان

دروازه بان: فرناندو دخسوس، مدافعان میانی: محمدحسین کنعانی زادگان، مسیح زاهدی، مدافعان کناری: عزیز معبودی، احمد مهدی زاده، هافبک های میانی: احمدرضا زنده روح، سعید مهری، محمد خرم الحسینی، هافبک های کناری: فرید بهزادی کریمی، رضا خالقی فر، مهاجم: جای کویتونوگو

11 - 390

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1262

به "پرسپولیس- ماشین سازی: جشن بدون جام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس- ماشین سازی: جشن بدون جام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید