پورموسوی: سرم بالاست، برای ماندن فولاد در لیگ نماز شُکر می خواندند

به گزارش نوای پرنده پارسی، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان می گوید تیمش با وجود نمایش خوبی نتوانست از مصاف با سایپا امتیازی به دست آورد.

پورموسوی: سرم بالاست، برای ماندن فولاد در لیگ نماز شُکر می خواندند

به گزارش خبرنگاران، سیروس پورموسوی در نشست خبری بعد از شکست مقابل سایپا اظهار کرد: فوتبال امروز روی بی رحمش را نشان داد. با وجود این که موقعیت های زیادی داشتیم و یکی از بهترین بازی هایمان را انجام دادیم، اما توپ هایمان گل نشد. در آغاز بازی نیز غافلگیر گردیده و یک گل بسیار بد خوردیم. این گل تمام برنامه های مان را برای چند دقیقه مختل کرد. اما هر چه از بازی گذشت، بازیکنانم فوتبال جذاب و دیدنی ارائه کردند. شوت، ضربه سر و دیرک دروازه داشتیم اما گلر حریف بهترین بازیکن بازی بود. یک گل هم زدیم اما بازیکنانم احساسی شدند. حداقل می توانستیم با تساوی خارج شویم اما در دقیقه خاتمهی گل خوردیم. با این حال سرم بالاست چون بازیکنانم فوتبال بازی کردند.

او اضافه نمود: بعد از مصدومیت عبدالله کریمی از میلاد بدرقه استفاده کردیم و همین تیمی که امروز از آن ایراد می گیرید، هفته گذشته رو به روی استقلال نمایش خوبی داشت. محاسبات قبل از بازی برخی اوقات پیاده نمی گردد. سال ها در فولاد هزینه شد تا توانست قهرمان گردد اما فولادی که تحویل گرفتیم در سه سال گذشته کجای جدول بوده است؟ ما تیم را دوباره ساختیم و نمی توانید این تیم را با تیم قهرمان مقایسه کنید. توانایی بازیکنان را قبول دارم و مطمئنم هفته به هفته بهتر می شویم. فوتبال صبر و حوصله و حمایت می خواهد. نمی توانیم در هفته ششم کار خارق العاده کنیم. از سال 78 تا 81 در این تیم بودم و آن موقع فولاد به دنبال سقوط نکردن بود. هر سال در استادیوم تختی نماز شکر به خاطر ماندن در لیگ می خواندیم. عملکرد ما در 6 هفته اخیر خوب نبوده اما بد هم نبوده است. با کار و کوشش می ایستیم و فولادی می سازیم که باعث افتخار همه می گردد.

پورموسوی در خاتمه از اضافه شدن چند بازیکن جدید به تیمش اطلاع داد و گفت: به دنبال جذب دو- سه بازیکن هستیم و باید بنشینیم با مدیرعامل تیم صحبت کنیم تا بتوانیم نواقص تیم را تا قبل از سیزدهم رفع کنیم.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 166

به "پورموسوی: سرم بالاست، برای ماندن فولاد در لیگ نماز شُکر می خواندند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورموسوی: سرم بالاست، برای ماندن فولاد در لیگ نماز شُکر می خواندند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید