پوچتینو: شب باشکوهی را مقابل ستاره سرخ رقم زدیم

به گزارش نوای پرنده پارسی، سرمربی تاتنهام بعد از پیروزی قاطع برابر ستاره سرخ به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت.

پوچتینو: شب باشکوهی را مقابل ستاره سرخ رقم زدیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اسکای اسپورت، تاتنهام در دیدار برابر ستاره سرخ بلگراد در لیگ قهرمانان اروپا توانست با چهار گل به پیروزی دست پیدا کند.

پوچتینو در نشست خبری بعد از بازی گفت: خوشحالیم چرا که هم بازی زیبایی را به نمایش گذاشتیم و هم با اقتدار پیروز از میدان خارج شدیم. شب باشکوهی را رقم زدیم و همه چیز خوب بود.

او ادامه داد: بعد از آن که گل نخست را به ثمر رساندیم کنترل بازی را به دست گرفتیم و تیم برتر میدان بودیم. من بازیکنان خوبی در اختیار دارم. وقتی بازیکنان خوب باشند سرمربی هم می تواند از ترکیب های مختلف استفاده کند. برای صعود به سه امتیاز دیگر احتیاج داریم. این تنها یک بازی بود و باید به دیدارهای بعدی فکر کرد و روند خوب ما ادامه داشته باشد.

سون هیونگ مین در این دیدار درخشید و دو گل به ثمر رساند. شادی گل او بیانگر معذرت خواهی از آندره گومز بود که باعث آسیب دیدگی شدید او شد.

پوچتینو درباره این صحنه گفت: آسیب دیدگی گومز نه تنها سون بلکه همه ما را ناراحت کرد. صحنه بسیار بدی بود و سون هم بسیار ناراحت شد اما خوشبختانه این بازیکن روحیه پیشین خود را به دست آورده و در این دیدار به ما یاری کرد.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3001

به "پوچتینو: شب باشکوهی را مقابل ستاره سرخ رقم زدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوچتینو: شب باشکوهی را مقابل ستاره سرخ رقم زدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید