پیام اتاق اصناف شهرستان بابل بمناسبت بازگشت پیکر مطهر پنج شهید مدافع حرم استان مازندران

به گزارش نوای پرنده پارسی، خبرگزاری خبرنگاران- اتاق اصناف شهرستان بابل با ارسال پیامی بازگشت پیکر پاک و مطهر مدافعان حرم کربلای خان طومان را به رهبر معظم انقلاب - مردم شهید پرور استان مازندران بویژه خانواده شهدای گرانقدر تبریک و تسلیت گقتند .

پیام اتاق اصناف شهرستان بابل بمناسبت بازگشت پیکر مطهر پنج شهید مدافع حرم استان مازندران

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درشهرستان بابل:درقسمتی از پیام اتاق اصناف شهرستان بابل چنین آمده است: سلام بر آنهایی که از نفس افتادند تا ما از نفس نیفتیم، قامت راست کردند تا ما قامت خم نکنیم، به خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم. بازگشت پیکر پاک و مطهر مدافعان حرم کربلای خان طومان شهیدان گرانقدر محمود رادمهر- رضا حاجی زاده - علی عابدینی - محمد بلباسی و حسن رجایی فر را به رهبر معظم انقلاب - مردم شهید پرور و بازاریان ولایتمدار و خانواده های معظم شهدا تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند منان استمداد می طلبیم به برکت خون این عزیزان به مردم کشورمان نصرت بیشتری عنایت بفرمایند از مردم ولایتمدار و بازاریان شریف استدعا داریم حسب دستور ستاد بحران کرونا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی نسبت به تشییع پیکر پاک و مطهر این عزیزان اقدام نمایند .

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5438

به "پیام اتاق اصناف شهرستان بابل بمناسبت بازگشت پیکر مطهر پنج شهید مدافع حرم استان مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیام اتاق اصناف شهرستان بابل بمناسبت بازگشت پیکر مطهر پنج شهید مدافع حرم استان مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید