پیرزن هندی در 73 سالگی دوقلو زایید

به گزارش نوای پرنده پارسی، یک زن 73 ساله هندی از اهالی ایالت جنوبی آندرا پرادش صاحب یک دوقلوی دختر شد و مادر شدن در این سن را شادترین دوران عمر خود توصیف کرد.

پیرزن هندی در 73 سالگی دوقلو زایید

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، مانگایاما یاراماتی و شوهر 82 ساله اش سیتاراما راجارائو پس از سال ها زندگی مشترک بچه دار نشده بودند و از این رو نمی توانستند در جامعه خود سر بلند نمایند. با این حال، مادر 73 ساله هندی هفته گذشته در مراسم موسوم به حمام زایمان شرکت کرد و روز پنجشنبه در بخش سزارین بیمارستان، یک دوقلوی دختر به جهان آورد. به گفته پزشک بیمارستان، حال مادر و فرزندان خوب است و هر سه در سلامت کامل هستند.

با اینکه مانگایاما 25 سال پیش یائسه شده بود اما خود او و پزشکان هرگز از ادامه دادن درمان ها ناامید نشدند و این زن 73 ساله خاتمه با استفاده از روش های پیشرفته باروری خارج از رحم، باردار شد. مادر سالخورده هندی سال 1946 به جهان آمده و بر اساس آنچه در مدارک نظام سلامت هندوستان وجود دارد، می توان او را پیرترین زنی دانست که ب استفاده از روش IVF باردار شده و بچه به جهان آورده است.

سه سال پیش هم یک زن هندی که آن موقع 72 سال داشت، با همین روش مادر شده بود. بسیاری از زنان هندی در گروه سنی 40 تا 50 سال به دلیل از دست دادن فرزندان خود در حوادث مختلف به شیوه بارداری خارج از رحم روی آورده و پیروز هم شده اند.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2170

به "پیرزن هندی در 73 سالگی دوقلو زایید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیرزن هندی در 73 سالگی دوقلو زایید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید