پیروانی:در 30 سال گذشته چنین شرایطی را تجربه نکردیم، نیازمند امکانات بهتری هستیم

به گزارش نوای پرنده پارسی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در جلسه هماهنگی اولین بازی این تیم، به شرایط میزبانی هندی ها اعتراض کرد.

پیروانی:در 30 سال گذشته چنین شرایطی را تجربه نکردیم، نیازمند امکانات بهتری هستیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، صبح امروز جلسه هماهنگی اولین ملاقات از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 در گروه پنجم به میزبانی کشور هند و جزیره گوا برگزار گردید. این جلسه به خاطر رعایت پروتکل های بهداشتی، به صورت آنلاین و وبینار انجام گرفت و 26 نفر از مسئولان چهار باشگاه به همراه مدیران ارشد کنفدراسیون فوتبال آسیا در آن حضور داشتند. از سوی پرسپولیس، افشین پیروانی مدیر تیم و امیرعلی حسینی مدیر بین الملل باشگاه حاضر بودند.

در این جلسه، تمامی پروتکل های برگزاری مسابقات از ابتدا تا سرانجام مورد آنالیز نهاده شد و مدیران هر تیم برای دقایقی به صحبت پرداختند. زمانی که نوبت بحث به پیروانی رسید، او نسبت به بعضی مسائل اعتراض کرد.

پیروانی در بخشی از صحبت های خود گفت: قبل از اینکه در مورد بازی ها بحث کنیم، باید از مسائل موجود بگوییم و امیدواریم مسئولان، نسبت به اتفاقاتی که اتفاق افتاده جوابگو باشند. ما در چند مرحله دچار مشکل بودیم. شرایط پرواز و ارائه ویزا تا دریافت پاسخ تست کرونا که حدود 40 ساعت به طول انجامید، باعث ایجاد نارضایتی در تیم ما شده است. شرایط ترانسفر و امکانات از جمله محل و ساعت تمرین هم جزو چالش های اساسی ما بوده و من که بیش از سه دهه در فوتبال فعالیت می کنم، چنین شرایط و برنامه ریزی را تجربه نکرده ام.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس همچنین اضافه نمود: بازی پایانی ما در این گروه، در یک ساعت برگزار نمی گردد و من چنین موضوعی را در هیچ کجای جهان ندیده بودم. مسئولان کنفدراسیون فوتبال و میزبانان ما در کشور هند محترم هستند و ما به انتخاب شهر گوا برای میزبانی احترام می گذاریم ولی نیازمند امکانات بهتری از سوی میزبان هستیم و امیدواریم این شرایط در روزهای آینده دچار تغییر گردد.

مدیران ارشد کنفدراسیون فوتبال آسیا و کمیته اجرایی لیگ قهرمانان 2021 ضمن تائید صحبت ها و اعتراضات پیروانی در جلسه 90 دقیقه ای، اعلام کردند در کوشش برای ایجاد شرایط بهتری هستند هر چند نمی توانند در مدت زمان کوتاه، همه چیز را تغییر دهند.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6691

به "پیروانی:در 30 سال گذشته چنین شرایطی را تجربه نکردیم، نیازمند امکانات بهتری هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروانی:در 30 سال گذشته چنین شرایطی را تجربه نکردیم، نیازمند امکانات بهتری هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید