کاهش عجیب دستمزد گزینه های معرفی شده به باشگاه پرسپولیس

به گزارش نوای پرنده پارسی، باشگاه پرسپولیس با کاهش عجیب دستمزد مربیانی روبرو شده است که ایجنت ها و دلال ها معرفی شان کرده بودند.

کاهش عجیب دستمزد گزینه های معرفی شده به باشگاه پرسپولیس

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، رقابت ایجنت ها برای معرفی مربیان مدنظر خود به باشگاه پرسپولیس در چند روز اخیر به اوج خود رسید و همچنان ادامه دارد. در این بین برخی از ایجنت ها سعی کردند مربیان مدنظرشان را با قیمت گزاف به باشگاه پرسپولیس معرفی کنند که با چراغ قرمز مدیریت این باشگاه روبه رو شدند.

نکته جالب توجه اینکه از زمانی که باشگاه پرسپولیس به گزینه های معرفی شده گفت قصد ندارند بیشتر از 500 هزار یورو برای جذب مربی هزینه کنند به یکباره اکثر این گزینه ها قیمت شان به شکل عجیبی کاهش پیدا کرد، مسئله ای که باعث شد مدیران باشگاه پرسپولیس از استخدام آنها تا حدی پشیمان شوند.

با شرایط موجود مربیانی که قیمت شان از همان ابتدا مشخص بود و خیلی کم راضی به کاهش دستمزدشان شدند شانس بیشتری برای هدایت پرسپولیس در فصل نوزدهم لیگ برتر دارند. در این باره مدیران باشگاه پرسپولیس در حال بررسی و مشورت با چند فرد شناخته شده فوتبالی هستند تا بهترین تصمیم را بگیرند.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1529

به "کاهش عجیب دستمزد گزینه های معرفی شده به باشگاه پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش عجیب دستمزد گزینه های معرفی شده به باشگاه پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید