کرونا بزرگ ترین کنگره موبایل دنیا را تعطیل کرد

به گزارش نوای پرنده پارسی، با انتشار بیانیه ای اعلام نموده به علت انصراف شرکت های تکنولوژی و نگرانی های مربوط به انتشار ویروس کرونا و یاری به حفظ بهداشت عمومی در دنیا لغو شده و برگزار نخواهد شد. قرار بود این رویداد در روز های 24 تا 27 فوریه سال 2020 در شهر بارسلون اسپانیا برگزار گردد.

کرونا بزرگ ترین کنگره موبایل دنیا را تعطیل کرد

کنگره دنیای موبایل MWC 2020 با انتشار بیانیه ای بیان نمود تحت تاثیر افزایش نگرانی ها بابت شیوع ویروس کرونا و انصراف بسیاری از غول های تکنولوژی این کنگره برگزار نخواهد شد.

کنگره دنیای موبایل که بدون شک یکی از بزرگ ترین رویداد های حوزه گوشی های هوشمند و فناوری های مرتبط با آن در دنیا به شمار می رود، در هفته های اخیر به شدت تحت تاثیر افزایش نگرانی ها درباره شیوع و انتشار بیشتر ویروس خطرناک و کشنده کرونا قرار گرفته بود که به واسطه همین مساله، تعداد زیادی از بزرگ ترین و مهم ترین شرکت های تولیدنماینده موبایل، اپراتور های مخابراتی و شرکت های فعال در حوزه تکنولوژی از حضور در این رویداد انصراف دادند.

حالا بر اساس گزارش BBC، کنگره دنیای موبایل MWC 2020 که قرار بود در شهر بارسلون اسپانیا برگزار گردد، با انتشار بیانیه ای اعلام نموده به علت انصراف شرکت های تکنولوژی و نگرانی های مربوط به انتشار ویروس کرونا و یاری به حفظ بهداشت عمومی در دنیا لغو شده و برگزار نخواهد شد. قرار بود این رویداد در روز های 24 تا 27 فوریه سال 2020 در شهر بارسلون اسپانیا برگزار گردد.

پیش تر نیز بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری برآورد و اعلام نموده بودند که با انصراف تعداد زیادی از شرکت های تکنولوژی، برگزاری این نمایشگاه که بدون شک یکی از بزرگ ترین رویداد های این عرصه به شمار می رود، تا حد زیادی تحت تاثیر قرار گرفته است و نسبت به سال های گذشته رونق بسیار کمتری خواهد داشت.

ویروس کرونا بر اساس آخرین آمار های منتشر شده در رویترز، تا به امروز جان بالغ بر یک هزار و 310 نفر را در چین گرفته و بیش از 40 هزار نفر را در کشور های مختلف مبتلا نموده است. همزمان با شیوع گسترده ویروس خطرناک و کشنده کرونا در چین و بسیاری دیگر از نقاط دنیا، سازمان بهداشت دنیای نیز با اعلام شرایط اضطراری در دنیا از تمامی کشور ها درخواست کرد که به مقابله با شیوع و انتشار بیشتر این ویروس بپردازند و از شهروندان خود بخواهند از هر گونه سفر غیرضروری به مناطق مختلف به خصوص شرق آسیا و چین خودداری نمایند.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: فرادید
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3733

به "کرونا بزرگ ترین کنگره موبایل دنیا را تعطیل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا بزرگ ترین کنگره موبایل دنیا را تعطیل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید