از اندونزی، جوانمردی: سطح بازی های پاراآسیایی از پارالمپیک هم بالاتر بود

به گزارش نوای پرنده پارسی، دارنده مدال نقره مسابقات پرتاب وزنه در بازی های پاراآسیایی 2018 سطح این بازی های را از پارالمپیک بالاتر دانست.

از اندونزی، جوانمردی: سطح بازی های پاراآسیایی از پارالمپیک هم بالاتر بود

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، سید علی اصغر جوانمردی که در کلاس f35 پرتاب وزنه به مدال نقره رسید، بعد از کسب این مدال گفت: مدال ارزشمندی را گرفتم چون واقعا رقابت سختی بود. سطح مسابقات به نظرم از پارالمپیک هم بالاتر بود چون همه شرکت کنندگان قهرمان دنیا بودند. ورزشکارانی آسیایی که همه عنوان دار دنیا هستند.

وی با اشاره به حریف ازبکستانی که مدال طلا گرفت، ادامه داد: من امروز غافلگیر شدم. حریف ازبکستانی یک کلاس پایین تر آمده بود و فوق العاده کار کرد. او رکورد المپیک پکن را که دست نخورده مانده بود، جا به جا کرد. خیلی خوشحالم که در رقابت با او توانستم این مدال نقره را کسب کنم.

جوانمردی با انتقاد از شرایطی که میزبان فراهم نموده گفت: مسابقات سطح بالایی دارد اما واقعا به لحاظ میزبانی کاستی های زیادی هم داریم که مسائل زیادی را در این مسابقات داریم.

دارنده مدال نقره مسابقات پرتاب وزنه بازی های پاراآسیایی اندونزی در خاتمه با بیان اینکه این مدال را به شهدای گمنام تقدیم می نماید، مطرح نمود: خیلی برای دریافت این مدال زحمت کشیده بودم و خوشحالم که به شهرم دست خالی برنمی گردم.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 347

به "از اندونزی، جوانمردی: سطح بازی های پاراآسیایی از پارالمپیک هم بالاتر بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از اندونزی، جوانمردی: سطح بازی های پاراآسیایی از پارالمپیک هم بالاتر بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید