گزارش روزنامه اماراتی از شرایط نمایندگان این کشور در لیگ قهرمانان آسیا؛ شانسی برای رقابت نداریم

به گزارش نوای پرنده پارسی، کارشناسان یکی از روزنامه های اماراتی معتقدند تیم های فوتبال این کشور که در لیگ قهرمانان آسیا 2020 حاضر هستند، شانسی برای صعود از گروه های خود ندارند.

گزارش روزنامه اماراتی از شرایط نمایندگان این کشور در لیگ قهرمانان آسیا؛ شانسی برای رقابت نداریم

به گزارش خبرنگاران، روزنامه امارات الیوم در شماره امروز (پنجشنبه) خود به آنالیز شرایط حضور چهار نماینده فوتبال امارات در رقابت های لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا پرداخته است.

در این گزارش با اشاره به آخرین شرایط چهار تیم شباب الاهلی، الوحده، الشارجه و العین که حریفان چهار باشگاه ایرانی در این مسابقات محسوب می شوند، آمده است: شانس نمایندگان فوتبال امارات برای موفقیت در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بسیار ضعیف است. چهار تیم اماراتی حاضر در این رقابت ها در شش ماه گذشته، هیچ مسابقه رسمی برگزار نکرده اند و برابر رقبای خودشان که در بازی های لیگ حضور داشته اند، شانس زیادی نخواهند داشت.

کارشناسان در این خصوص می گویند تیم های اماراتی تنها به منظور تکمیل مرحله گروهی مسابقات در این رقابت ها شرکت می نمایند و عملکرد ضعیف آنها در هفته های ابتدایی موجب شده شانس کمی (برای صعود به مرحله حذفی) داشته باشند.

آدینه خاطر بازیکن پیشین العین در این خصوص گفت: تیم های ما به خوبی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا آماده نشده اند و هیچ نکته مثبتی در فرایند آماده سازی این تیم ها دیده نمی گردد. آماده ترین تیم ها، سعودی ها هستند که پس از سرانجام لیگ وارد رقابت ها می شوند و بهترین بازیکنان را به خدمت گرفته اند. سایر باشگاه های حاضر در این رقابت ها هم شرایط بهتری نسبت به تیم های ما دارند. آمادگی بدنی در این رقابت ها اهمیت زیادی دارد و تیم های ما از این نظر شانسی نخواهند داشت.

یوسف عبدالعزیز بازیکن پیشین تیم الجزیره امارات هم گفت: تیم های ما به منظور انجام وظیفه در مسابقات شرکت می نمایند و هدف دیگری ندارند. آنها تنها می خواهند بازی ها به درستی برگزار گردد. شاید برخی از نمایندگان ما شانسی داشته باشند، اما کار آنها بسیار سخت خواهد بود؛ چون شش ماه است که در هیچ رقابتی حضور نداشته اند.

تیم های شباب الاهلی، الشارجه، الوحده و العین امارات به ترتیب حریفان تیم های شهر خودرو، پرسپولیس، استقلال و سپاهان ایران در مرحله گروهی خواهند بود.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5076

به "گزارش روزنامه اماراتی از شرایط نمایندگان این کشور در لیگ قهرمانان آسیا؛ شانسی برای رقابت نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش روزنامه اماراتی از شرایط نمایندگان این کشور در لیگ قهرمانان آسیا؛ شانسی برای رقابت نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید