یزدانی: زاهدی فرد با من مشکل دارد نه استقلال، همه می دانند عاشق سپاهان هستم

به گزارش نوای پرنده پارسی، سیاوش یزدانی، مدافع تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد داور ملاقات تیمش مقابل سپاهان با او مشکل دارد نه استقلالی ها.

یزدانی: زاهدی فرد با من مشکل دارد نه استقلال، همه می دانند عاشق سپاهان هستم

به گزارش خبرنگاران، سیاوش یزدانی پس از تساوی 2 - 2 تیم استقلال مقابل سپاهان گفت: بازی خوبی بود. کاملاً سوار بازی بودیم، ولی متأسفانه نتوانستیم بازی را ببریم.

وی در خصوص اینکه عارف غلامی با حرکت دستان خود در دقایق پایانی بازی باعث تحریک طرفداران شده است، گفت: واقعاً مصدوم بودم و ندیدم غلامی چه کاری انجام داد، اما اگر طرفداران را تحریک نموده باشد، اشتباه بوده است. من سعی کردم به طرفداران احترام بگذارم. من الان بازیکن استقلال هستم و تمام وجودم را برای این تیم می گذارم. همان طور که سال گذشته با تمام وجود برای سپاهان بازی کردم. همه می دانند عاشق سپاهان هستم و امیدوارم در سال های آینده بتوانم دوباره به این تیم بازگردم.

مدافع تیم استقلال درباره مصدومیتش نیز شرح داد: فعلاً که تعیین نیست، اما فکر می کنم بازهم همسترینگ پایم دچار مصدومیت شده است. باید فردا MRI بگیریم تا شرایط تعیین گردد.

یزدانی در واکنش به این موضوع که با خروج او از زمین تیمش دچار مشکل شد، موردی که استراماچونی نیز به آن اشاره نمود، گفت: در هر صورت کی روش استنلی یار مستقیم من بود. بچه های جایگزین من هم خوب بازی کردند. من در استقلال در پست دفاع چپ بازی می کنم و واقعاً برای من سخت است، اما با تمام وجود سعی می کنم بهترین عملکرد را داشته باشم.

وی درباره قضاوت محمدحسین زاهدی فرد گفت: پنالتی که خیلی تعیین بود. فکر می کنم این داور با من مشکل دارد! چون سال گذشته در نیمه نهایی جام حذفی هم در بازی با آن تیم بنده خدا (پرسپولیس) سر تیم ما را برید، سال جاری هم که این طور. فکر می کنم داور با استقلال مشکل ندارد، با من مشکل دارد!

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3152

به "یزدانی: زاهدی فرد با من مشکل دارد نه استقلال، همه می دانند عاشق سپاهان هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یزدانی: زاهدی فرد با من مشکل دارد نه استقلال، همه می دانند عاشق سپاهان هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید