12 هزار تاکسی 70 هزار دانش اموز اصفهانی را جابه جا می نمایند

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، علیرضا صلواتی در مورد اجرای طرح ستاد مهر در شهر اصفهان و اضافه شدن یکصد دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل اصفهان گفت: بر این اساس از ابتدای مهرماه یک هزار و 200 دستگاه اتوبوس در شهر فعال خواهد بود.

12 هزار تاکسی 70 هزار دانش اموز اصفهانی را جابه جا می نمایند

وی با اشاره به آمادگی کامل خطوط بی آر تی شهر اصفهان از ابتدای مهرماه، اضافه نمود: در اجرای طرح ستاد مهر تمام ناوگان بی آر تی بدون خرابی فعالیت خواهند داشت.

راه اندازی اتوبوس مدرسه برای نخستین بار در شهر اصفهان

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه راه اندازی اتوبوس مدرسه برای نخستین بار در شهر اصفهان از اقدامات ستاد مهر در امسال است بیان داشت: بر این اساس هشت دستگاه اتوبوس از میدان جمهوری تا ملک شهر و خانه اصفهان جابه جایی دانش آموزان 14 مدرسه در راستا را در ساعات 6:30 تا 8:30 و 12:30 تا 14:30 بر عهده خواهند داشت.

وی همچنین در مورد جابه جایی دانش آموزان مدارس در قالب سرویس های دانش آموزی مدارس نیز ابراز داشت: بر این اساس 12 هزار خودرو جابه جایی بیش از 70 هزار دانش آموز را عهده دار هستند.

صلواتی همچنین از آماده باش 10 هزار و 300 تاکسی در شهر اصفهان از ابتدای مهر ماه اطلاع داد و اضافه نمود: این خودروها به صورت تاکسی های گردشگری و خطی نسبت به حابه جایی دانش آموزان اقدام می نمایند.

فعالیت 12 گشت بازرسی و نظارت

وی در مورد اقدامات نظارتی برای تردد در شهر نیز گفت: بر این اساس 12 گشت بازرسی در شهر فعال می شوند که 6 گشت ویژه اتوبوسرانی و 6 گشت ویژه تاکسیرانی فعال خواهند بود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان از ورود 200 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی شهرداری اصفهان تا انتها مهر ماه اطلاع داد.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3772

به "12 هزار تاکسی 70 هزار دانش اموز اصفهانی را جابه جا می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "12 هزار تاکسی 70 هزار دانش اموز اصفهانی را جابه جا می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید