AFC:سبک بازی انصاری فرد همچون دایی، اسطوره ایران است

به گزارش نوای پرنده پارسی، کنفدراسیون فوتبال آسیا:سبک بازی کریم انصاری فرد در دیدار های تیم ملی فوتبال ایران همچون علی دایی، اسطوره فوتبال این کشور است.

AFC:سبک بازی انصاری فرد همچون دایی، اسطوره ایران است

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از AFC ،کریم انصاری فرد بازیکن تیم ملی فوتبال ایران به تازگی پس از موفقیت خود در باشگاه المپیاکوس یونان و تیم ملی فوتبال ایران به تازگی راهی باشگاه ناتینگهام فارست انگلیس بپیوندد.

AFC ادامه داد:انصاری فرد به گونه ای در ترکیب تیم خود و تمرینات تیمش قرار می گیرد که گویی همانند اسطوره بازنشسته ایرانی ، علی دایی است.انصاری فرد 7 سال در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران فعالیت نموده و پس از ان نیز تا حدی پیشرفت که می توانست در باشگاه اوساسونا اسپانیا حضور یابد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در انتها نوشت: این بازیکن در طول فعالیت خود در باشگاه المپیاکوس موفقیت های خوبی را به دست آورده و بود و همچنین در جام جهانی روسیه 2018 به همراه تیم ملی فوتبال ایران توانست دروازه تیم ملی فوتبال پرتغال را نیز بگشاید.انصاری فرد در حال حاضر 28 ساله است و در 66 بازی ملی خود 17 گل را نیز به ثمر رسانده است.

بیشتر بخوانید:

ناتینگهام فارست در انتظار مجوز کار انصاری فرد

کریم انصاری فرد - ناتینگهام فارست شاید وقتی دیگر

واکنش رسانه های انگلیسی به اظهارات انصاری فرد درباره ناتینگهام

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 445

به "AFC:سبک بازی انصاری فرد همچون دایی، اسطوره ایران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "AFC:سبک بازی انصاری فرد همچون دایی، اسطوره ایران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید