استقلال صفر - فولاد صفر ، قفل فولادین به ساق های استقلال

به گزارش نوای پرنده پارسی، استقلال نتوانست فولاد را هم در تهران شکست دهد تا بعد از باخت به پارس جم و در آستانه بازی با السد 2 امتیاز دیگر از لیگ را از دست بدهد.

استقلال صفر - فولاد صفر ، قفل فولادین به ساق های استقلال

به گزارش خبرنگاران ، چهارشنبه، 31،5،1397، هفته پنجم هجدهمین دوره لیگ برتر، استادیوم آزادی تهران، تماشاگر: 15هزرنفر

استقلال: صفر

فولاد: صفر

داور: کوپال ناظمی

کمک داوران: علیرضا ایلدروم، حسن انتظاری

اخطار: محمددانشگر، آرمین سهرابیان (استقلال)، سروش رفیعی، احسان مرادیان، مجتبی نجاریان (فولاد)

بازیکن برتر: احسان مرادیان (فولاد)

استقلال: سیدمهدی رحمتى، خسرو حیدرى (77طارق همام)، پژمان منتظرى، محمد دانشگر، آرمین سهرابیان، فرشید باقرى (85روح الله باقری)، فرشید اسماعیلى، علی کریمى (74مارکوس نیومایر)، وریا غفوری، الحاجی گرو، مرتضی تبریزى

سرمربی: وینفرد شفر

فولاد: احسان مرادیان، ایوب والی، میلاد بدرقه، فرزاد جعفری، رضا میرزایی، میثم دورقی، سینا مریدی، حسن بیت سعید، صابر حردانی (63مهدی زبیدی)، لوسیانو پریرا، سروش رفیعی (79سوارز)

سرمربی: سیروس پورموسوی

استقلال نسبت به بازی قبل دو تغییر در ترکیب اصلی خود داشت به طوری که خسروحیدری و الحاجی گرو از ابتدا وارد میدان شدند. در بازی قبل میلاد زکی پور و فرشادمحمدی مهر در ترکیب اولیه آبی ها حضور داشتد که خروج آن ها از ترکیب استقلال نشان دهنده نارضایتی شفر از عملکرد این دو بازیکن است. با این حال تغییراتی که شفر در استقلال به وجود آورد لااقل در نیمه او موجب باز شدن دروازه فولاد نشد و موقعیت هایی که به دست آمد یکی پس از دیگری از کف رفت.

در این میان بیش از همه نگاه ها به الحاجی گرو بود تا شاید این بازیکن تازه به ترکیب استقلال رسیده اولیم گلش را برای آبی ها به ثمر برساند اما او هم در 45 دقیقه اول ناکام بود. استقلال البته بازی را بسیار هجومی شروع کرد و به دنبال گگرددن قفل دروازه فولاد بود. آرمین سهرابیان در دقیقه یک می توانست زننده گل تیمش باشد تا شاید آن گل به خودی که بازی قبل وارد دروازه استقلال کرد را از یادها ببرد اما ضربه او دقت کاری نداشت.

فرشید اسماعیلی نیز دقیقه 12 شوت دقیقی را به سمت دروازه فولاد شلیک کرد که دروازه بان این تیم مانع از باز شدن دروازه اش شد. سهرابیان که غالب جلو می کشید دقیقه 13 هم صاحب فرصت شد که شوتش با فاصله کم به اوت رفت. فولاد که مترصد فرصتی بود تا از لاک دفاعی خارج گردد دقیقه 16 با شوت بیت سعید که روی پاس رفیعی به دست آمد دروازه استقلال را تهدید کرد که این موقعیت برای مهمان ثمری نداشت.

سهرابیان که فعال ترین بازیکن استقلال بود دقیقه 25 باز هم روی ارسال اسماعیلی صاحب موقعیت شد که ضربه سرش به اوت رفت. از این دقایق به بعد بازی به تعادل کشیده شد و استقلال هم دیگر آن تیم پرشتاب دقایق شروعین نبود و فولاد قدری مجال یافت تا به وضعیت تاکتیکی خودش سروسامان دهد. این تعادل تا جایی پیش رفت که تعداد پاس های مهمان بیشتر شد و استقلال قدری هم عقب کشید اما فولاد هم آن تیم تیغ دار و زهر آگینی نبود که در نیمه اول توانایی گگرددن دروازه استقلال را داشته باشد. آخرین فعل و انفعال این نیمه هم ارسال اسماعیلی و ضربه سر منتظری بود این فرصت هم به جایی نرسید.

استقلال با شروع نیمه دوم کوشش بیشتری برای باز کردن دروازه حرف داشت و می کوشید قفل دروازه فولاد را باز کند. تعویض های وینفرد شفر نیز در همین راستا انجام شد و نیومایر و طارق به دلیل بالا بردن وزن حملات استقلال وارد میدان شدند. استقلال که نمی خواست همچون هفته های قبل باز هم امتیاز از دست بدهد با حرارتی بیشتری جلو رفت تا شاید بعد از باخت به پارس جم بردی را تجربه کند.

پاس به جلوی عالی خسرو حیدری در دقیقه 58 می رفت با نوک پای تبریزی به گل بد گردد اما این پاس چند سانتیمتری جلو تر بود تا مهاجم استقلال نتواند دروازه را باز کند و خیال استقلال را آسوده کند.

دقیقه 72 نیز الحاجی کرو خودی نشان داد و با شوتی زمینی دروازه فولاد را تهدید کرد اما ضربه او از کنار تیر عمودی به اوت رفت. در ادامه حملات استقلال در دقیقه 74 تبریزی با دروازه بان فولاد تک به تک شد و یک بغل پای دقیق تا گلزنی فاصله داشت که درکمال شگفتی این موقعیت هم از دست رفت و دروازه بان فولاد عالی واکنش نشان داد.

فرشید اسماعیلی نیز دقیقه 81 از پشت هجده قدم فولاد شوت نسبتا دقیقی به سمت دروازه این تیم شلیک کرد اما این موقعیت هم برای آبی ها ثمری نداشت. فولادی ها در تمام دقایق نیمه دوم به فکر کسب تساوی بودند و هیچ حربه ای برای گلزنی نداشتند. بازی فاجعه بار حسن بیت سعید موید این بی میلی بود و عجبا که پورموسوی ضعیف ترین بازیکن تیمش را تا سرانجام بازی در ترکیب اصلی نگه داشت. با این حال فولاد یک موقعیت را در نیمه دوم به دست آورد.

مریدی دقیقه 86 با شوتی نسبتا سنگین رحمتی را مجاب کرد تا توپ را به کرنر بفرستد. این جدی ترین موقعیت مهمان در نیمه دوم بود.

بعد از این موقعیت سازی استقلالی ها با ارسال های هوایی کوشش کردند نتیجه را به نفع خود تمام نمایند اما در نهایت ناکام بودند تا آبی ها بعد از 5 هفته از لیگ هجدهم تنها 6 امتیاز در کیسه داشته باشند و عملا 9 امتیاز را از دست بدهند.

10

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 126

به "استقلال صفر - فولاد صفر ، قفل فولادین به ساق های استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال صفر - فولاد صفر ، قفل فولادین به ساق های استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید