تشریح وضعیت مالکوم از زبان والورده

به گزارش نوای پرنده پارسی، ارنستو والورده، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا وضعیت بازیکن برزیلی خود که در بازی شب گذشته مقابل لئونسا آسیب دید را تشریح کرد.

تشریح وضعیت مالکوم از زبان والورده

به گزارش خبرنگاران ، ارنستو والورده در پی برتری 4 بر یک خانگی بامداد امروز (پنجشنبه) شاگردانش مقابل لئونسا در دور برگشت از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا و صعود به دور بعد این رقابت ها در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 5 بر یک گفت: این بازی فرصت خوبی بود تا بازی برخی بازیکنان جوان خود را ببینیم که خیلی فرصت بازی پیدا نمی نمایند. ما نمی خواهیم با بازی های زیاد بازیکنانی همچون سمدو، بوسکتس و راکیتیچ را خسته کنیم.

والورده که در این بازی به بیشتر بازیکنان اصلی خود استراحت داده بود، در ادامه گفت: این بازی اما آزمون خوبی برای بازیکنان تیم B ما بود که آنها واکنش خوبی از خود نشان دادند. امیدوارم آنها در ادامه بازی های بیشتری در نوکمپ انجام دهند. لئونسا هم تا زمانی که بازی 3 بر صفر به سود ما بود، دست از کوشش برنداشت. جو استادیوم هم فوق العاده بود.

سرمربی بارسلونا همچنین در خصوص وضعیت زننده گل سوم تیمش در این بازی که دقیقه 89 بازی به دلیل آسیب دیدگی مجبور به ترک بازی شد، گفت: قوزک پای مالکوم پیچ خورده است. هنوز نمی دانیم که او برای چه مدت به دور از میادین خواهند بود. باید منتظر آزمایش های تکمیلی باشیم، اما او از همان ناحیه ای آسیب دیده که در تابستان اخیر مصدوم شده بود.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 567

به "تشریح وضعیت مالکوم از زبان والورده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشریح وضعیت مالکوم از زبان والورده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید