تیم ملی پسران ایران در رشته تفنگ بادی نایب قهرمان جوانان دنیا شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، با صعود 2 ملی پوش کشورمان به فینال رقابتهای تیراندازی قهرمانی دنیا در کره، تیم ملی ایران در رشته تفنگ بادی پسران رده سنی جوانان نایب قهرمان دنیا شد.

تیم ملی پسران ایران در رشته تفنگ بادی نایب قهرمان جوانان دنیا شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در ادامه رقابت های تیراندازی قهرمانی دنیا که در چانگون کره جنوبی در حال برگزاری است، تیم ملی کشورمان در رشته تفنگ بادی رده سنی جوانان موفق شد با کسب 1874.3 امتیاز به مدال نقره این رقابت ها دست یابد و عنوان نایب قهرمانی دنیا را به خود اختصاص دهد. در خاتمه مرحله مقدماتی امیر سیاوش ذوالفقاریان با 628.1 و امیر محمد نکونام با 627.5 امتیاز به عنوان نفر دوم و چهارم راهی فینال شدند. محمد حسین شریف زاده دیگر ملی پوش کشورمان بود که با 618.7 امتیاز در رده سی وسوم دنیا نهاده شد و به کار خود خاتمه داد. در این ماده تیم کشور چین قهرمان شد. تیم ایران نایب قهرمانی را از آن خود کرد و ر روسیه به مقام سوم دست یافت. کاروان تیراندازی ایران تاکنون صاحب یک مدال نقره میکس تفنگ و یک مدال نقره تیمی تفنگ 10 متر در رده سنی جوانان گردیده است. در این ماده نمایندگان کشورهای روسیه (دو ورزشکار)، ایران (دو ورزشکار)، چین (دو ورزشکار)، ایتالیا و هند راهی فینال شدند. پنجاه و دومین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی دنیا و رقابتهای کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو با حضور 1804 ورزشکار از 90 کشور دنیا در شهر چانگون کره جنوبی از 10 شهریورماه شروع گردیده و تا 24 این ماه ادامه دارد. اتتهای پیغام

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 204

به "تیم ملی پسران ایران در رشته تفنگ بادی نایب قهرمان جوانان دنیا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی پسران ایران در رشته تفنگ بادی نایب قهرمان جوانان دنیا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید