فتاحی: استقلال خواست بلیت های داربی 50 - 50 باشد، زیرساخت ها برای قانون 90 - 10 فراهم بود

به گزارش نوای پرنده پارسی، رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ می گوید باشگاه استقلال خواستار برگزاری داربی 88 با حضور مساوی تماشاگران دو تیم است.

فتاحی: استقلال خواست بلیت های داربی 50 - 50 باشد، زیرساخت ها برای قانون 90 - 10 فراهم بود

به گزارش خبرنگاران، باشگاه پرسپولیس ظهر امروز (یک شنبه ) در اطلاعیه ای اظهار داشت که دیدار داربی 88 که در تاریخ پنجم مهر ماه برگزار می گردد، با حضور 50 - 50 تماشاگران دو تیم استقلال و پرسپولیس برگزار می گردد. این در حالی است که سازمان لیگ پیش از شروع لیگ هجدهم اعلام نموده بود که قانون 10 - 90 از این پس در داربی های تهران رعایت خواهد شد.

پیرو همین موضوع سعید فتاحی، رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفت وگو با خبرنگاران، شرح داد: در جلسه ای که داشتیم امیر حسین فتحی، سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال به عنوان میزبان داربی 88 داشتیم، او اظهار داشت که داربی با حضور 50 - 50 تماشاگران دو تیم برگزار گردد و این اتفاق درخواست خود باشگاه استقلال بود. ما زیر ساخت ها را برای حضور 10 - 90 تماشاگران آماده نموده بودیم ولی وقتی باشگاه استقلال قبول نکرد، بازی را با همان حضور مساوی تماشاگران دو تیم استقلال و پرسپولیس برگزار می کنیم.

او در پاسخ به این سوال که بلیت فروشی داربی 88 به چه شکل است، گفت : بلیت فروشی دست باشگاه میزبان یعنی استقلال است و آنها درباره نوع بلیت فروشی تصمیم گیری می نمایند.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 283

به "فتاحی: استقلال خواست بلیت های داربی 50 - 50 باشد، زیرساخت ها برای قانون 90 - 10 فراهم بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتاحی: استقلال خواست بلیت های داربی 50 - 50 باشد، زیرساخت ها برای قانون 90 - 10 فراهم بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید