محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی، باز است

به گزارش نوای پرنده پارسی، مسئول هماهنگی برف روبی آذربایجان شرقی با بیان این که تردد در همه مسیرها جریان دارد، گفت: همه راه های اصلی و فرعی، بزرگ راه ها، آزادراه ها و راه های روستایی استان باز بوده و هیچ انسدادی در راه ها وجو ندارد.

محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی، باز است

غلامرضا رسول زاده در گفت وگو با خبرنگاران، با تشریح این خبر اظهار کرد: بارش برف از ساعت 22 دیشب در سراسر استان شروع شده و اکنون نیز در تبریز نیز ادامه دارد، اما بارش در مابقی شهرستان ها متوقف شده است.

وی اضافه نمود: عملیات برف روبی و نمک پاشی در آزادراه ها و راه های اصلی و فرعی و روستایی به خوبی انجام می گردد.

مسئول هماهنگی برف روبی آذربایجان شرقی اظهار داشت: مشکل خاصی از نظر تردد در راه های استان اعم از راه های اصلی، آزادراه ها و بزرگراه ها وجود نداشته و رانندگان می توانند با رعایت جوانب احتیاط، تردد نمایند.

رسول زاده با ارائه توصیه هایی به رانندگان، یادآور شد: رانندگان در هوای بارانی برای جلوگیری از لغزندگی خودرو سرعت مطمعنه و فاصله طولی را رعایت نموده و ضمن همراه داشتن زنجیرچرخ و وسایل ایمنی زمستان با احتیاط کامل رانندگی نموده و قوانین هدایت و رانندگی را رعایت نمایند.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 617

به "محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی، باز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی، باز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید